Uitgerekend in December 2016!

Hoi Roosan, welkom!

Ik heb ook de ggd cursus gedaan. Ik denk dat het ver van je af blijft staan totdat het zo ver is en dat je er dan ook wel doorheen geloodst wordt door de verloskundige :) geen idee of dat heel optimistisch is, maar het geeft mij voor nu voldoende houvast.

Karlijn, dat klinkt niet lekker, gekneusde ribben en blauwe plekken! Ligt jouw baby precies met zijn voeten naar boven of zo? Mijn baby heeft zijn voeten altijd rechts in mijn zij, dus die kan gelukkig niet zo veel kwaad doen! Kan/gaat de verloskundige er iets mee doen?

jullie ook beide succes met de laatste loodjes!

Hoi Meiden,

ook van mij maar weer is een berichtje.. leuk om te lezen dat er al 2 van jullie bevallen zijn, hoop dat alles verder goed gaat!

En voor een aantal deze week spannende week..

ik ben nu 36+4 week zwanger en de 29e uitgerekend. Vandaag te horen gekregen dat mn kleine jongen is ingedaald. Hoop dat ie niet al te lang op zich laat wachten. Voel hem wel ene dag duidelijk minder dan de andere dag! Ben hiervoor ook al 1 keer naar het ziekenhuis gegaan voor CTG, maar alles was goed! Nu wil ik ook niet iedere keer bellen als ik hem wat minder voel.. want de andere dag voel ik hem heel veel!

Vervelend, Karlijn, dat je zulke zware laatste weken hebt. Hoop ook voor jou dat het niet te lang duurt.

Ik zie eigelijk niet op tegen de bevalling, ben wel heel benieuwd, eigenlijk.

Iedereen succes met laatste loodjes..

Fijn dat jouw kleine is ingedaald, Dionne! Leuk dat jullie weer mee komen praten :) / laten weten hoe het is. Allemaal lekker met verlof ook nu? :)

Dank je zwangere-22er! Ja je hebt gelijk, de verloskundige en m'n man helpen mij er vast en zeker doorheen.

Blauwe plekken en gekneusde ribben heb ik gelukkig niet! Lijkt mij helemaal pijnlijk, Karlijn86. Kan mij goed voorstellen dat je naar de HA bent gegaan voor slaappillen.

Ik ben nu in mn derde verlofweek en ik vind het heerlijk thuis! Kan mij ook goed vermaken met alleen maar een beetje liggen op de bank en muziekje luisteren. Terwijl ik voor mijn zwangerschap en grote moeite had met ontspannen en alleen maar aan het werk was.

Morgen moet ik weer naar de verloskundige. Vorige week kon ze al voelen dat ie was ingedaald. Ik vind het altijd fijn om z'n hartje weer te horen. Soms voel ik m inderdaad ook even een dagje wat minder Dionnevl. Ik ben toen ook naar de verloskundige gegaan voor extra controle.

Ja, altijd weer een gerust gevoel om het hartje te horen, hé. Hij krijgt natuurlijk ook minder ruimte om te bewegen, maar toch maak je je dan een beetje zorgen.

Ik zit ook in de 3e week van mn verlof. De eerste week heb ik me echt kapot verveeld.. maar begin nu mn draai wel te vinden! Vermaakt de rest zich ook een beetje? Nu nog even genieten van de rust,haha.

Ik tel hier af! Overmorgen is d-day!!

Ik ben er helemaal klaar voor. Afgelopen dat ben ik mij gaan terugtrekken in een coconnetje. Ben een stuk rustiger geworden en ben er ook klaar voor in mijn hoofd. Vandaag nog eens de tas uit- en ingepakt. Morgen de laatste CTG die ik thuis en dan gaan we woensdag 'los'.

Dames die nog even mogen wachten: doe rustig aan, middagdutjes zijn heerlijk :).

Spannend hoor, Manon! Nog een dagje uitrusten en dan aan de slag! Nogmaals heel veel succes en plezier met je kleintje!

Fijn dat je er rust in hebt gevonden en het nu in principe klaar is. Heel fijn!

Terug
Bovenaan