Uitgerekend in December 2016!

Spannend, Manon!! Fijn dat je er klaar voor bent en dat alles klaar is. Denk best wel onwerkelijk ook als het ineens zo dichtbij komt, of niet? Heel veel succes en natuurlijk lekker gaan genieten van jullie kleintje!

Wat hebben jullie allemaal in je ziekenhuis tas zitten? Mijn man zegt dat ik veel te veel meeneem, maar wat weet hij er nou van, hahah! Maar dan begin ik wel te twijfelen!

In mij tas zitten kleren voor mama en baby,  een boek, bevallingsplan, ademhaalinstructies van de yoga, toilettas, pantoffels, slippers voor in de douche, opladers voor iPhones, iPad, chromebook (inleiden kan lang duren...), een stekkerdoos voor de opladers, hahaha. En voor mijn man nog iets te eten en drinken voor woensdag.

De baby ligt inderdaad met haar voeten bij mijn ribben. Aan de linkerkant ligt haar kont, recht de voeten.

De verloskundige heeft wel aangegeven dat ze me op deze manier niet door laat lopen tot 42+ weken. Maar we gaan per week kijken hoe het gaat. Het is namelijk niet de bedoeling dat ik al helemaal uitgeput de bevalling in ga.

Ik hoop eigenlijk gewoon dat de baby gauw zelf komt.

In mijn ziekenhuistas zitten inderdaad kleren (pyama voor na en big shirt voor tijdens de bevalling) voor mij en de baby (50 en 56), mijn verloskundigeboekje en bevalplan en het kraamzorgboekje voor als de eerste dag of dagen kraamzorg in het ziekenhuis zijn, sloffen en warme sokken. En een tandenborstel, tandpasta en deo voor als ik moet blijven. En vaseline voor m'n lippen :p.

Goed dat je niet door hoeft te lopen tot 42+! Dat had je waarschijnlijk ook niet getrokken. Maar misschien (waarschijnlijk) komt de baby daarvoor gewoon zelf, hopelijk :)

Krijgen jullie nu ook steeds meer van kennissen de vraag hoe het gaat en zo? Ik krijg opeens appjes van mensen die ik al een half jaar niet gesproken heb en ik moet zelfs vreemden van mijn buik af slaan :eek:. Als bekenden er aan willen zitten kan ik het me nog wel voorstellen, maar vreemden, dat vind ik toch echt niks! Is echt de laatste twee weken gekomen, net als de striemen helaas :p

Ik heb ook een beetje soortgelijks als jullie in m'n koffertje. Ook heb ik nog zoogcompressen er bij gedaan en een wikkeldeken voor het naar huis gaan.

@ zwangere 22er

ik stond een keer in de h&m toen er een wildvreemde ineens aan mijn buik wilde zitten. Die vervolgens nog boos werd toen ik zei dat dat toch echt niet mocht en ik ook niet zomaar aan haar buik ging zitten

Je had gewoon aan haar buik moeten voelen, Karlijn! Ja, raar dat mensen dat ineens gaan doen. Zelf heb ik gelukkig niet veel last van had ongewenste aanrakingen.

Ik krijg ook veel vragen van mensen hoe het gaat. Ben nu schaamteloos aan het liegen dat ik volop in controle zit. Ga dus echt niet iedereen vertellen dat ik morgen ingeleid word. In dat geval ben ik er zeker van dat ik vanaf woensdagmiddag -avond plat geappt wordt door iedereen. Ik snap het wel. Ik was/ben andersom ook heel nieuwsgierig. Maar leuk is anders.

Alleen onze ouders, mijn broer en zus weten dat het morgen d-day is.

Ja dat dus Karlijn! Bizar is dat :eek:

hier helaas weer ziek geworden, blijf maar overgeven :( precies hetzelfde als een paar weken geleden. Bah :(

ik dacht dat ze in het ziekenhuis zoogcompressen hadden, ga ik met de volgende controle dan toch maar even navragen!

Terug
Bovenaan