Uitgerekend in December 2016!

Ik verbaas me er vaak ook wel over dat mensen hele persoonlijke vragen gaan stellen. Alsof ik met iedereen ga delen waar, wanneer en hoe ik ga bevallen.

Haha, ik heb gelukkig ook niet dat vreemde mensen aan mn buik gaan zitten! Maar begin het wel vervelend te vinden dat bekende eraan gaan zitten. Één vriendin trok gewoon mn shirt, uit het niets, omhoog. Heel raar.. of inderdaad vreemde die allerlei opmerkingen en vragen gaan stellen!

Wel krijg ik ook steeds meer vragen van mensen in de omgeving hoe het gaat! Al merk je duidelijk het verschil tussen de vrienden die nog lang niet met kinderen bezig zijn, die laten vrij weinig horen.. of verwachten dat je nog overal toe in staat bent..

vervelend, zwangere, dat je weer misselijk bent.. hoop voor je dat het gauw over is.

Manon, spannend joh, morgen al! Kun je nog wel slapen?? Of sta je strak van de zenuwen, haha

Nou dat vind ik ook al te ver gaan, Dionne! Een beetje jouw shirt omhoog trekken. Je ziet ook nog niet eens wat, alleen een bolle buik.. Misschien moeten we het inderdaad maar terug doen, dan zien mensen hoe raar het is!

Wel fijn om te horen dat er meerderen 'last' hebben van aanrakingen en vreemden :p. Het hoort er dus echt gewoon bij.

ik hoop dat ik snel op knap, ik heb al sinds 5 uur sochtends elk half uur overgeven en ik hou helemaal niks binnen dus heb een hele droge mond en voel me vet slap. De bevalling zal dan ook nog wel op zich laten wachten, dat ga ik in deze staat nooit trekken :eek:

Ja veel succes Manon. Zet maar een mooi gezond kindje op de wereld!

Bij mij zitten er gelukkig niet zoveel vreemden aan mijn buik. Ben daar ook absoluut niet van gediend hoor!

Heb je de verloskundige al gebeld dat je ziek bent, zwangere? Weet niet hoe ze daar mee omgaan in de eindfase vd zwangerschap. Elk half uur overgeven is ook niet goed, volgens mij. Pas je op dat je niet uitdroogt?

Bedankt meiden voor het succes wensen. Zal proberen jullie niet te lang te laten wachten. Hoop ook dat Stephanie snel iets van zich kan laten horen.

Ik had inderdaad de verloskundige gebeld omdat ik vandaag op controle moest. Die gaat uit van 1 dag kan, bij 2 dagen trekken ze aan de bel. Dus morgen moet ik wel naar controle, om zeker te zijn. Ik kon even niet zo veel doen aan uitdroging, elk slokje drinken kwam er weer uit. Nu een halve beker warm water binnen gehouden vanaf half 8, dus er zit gelukkig verbetering in. Wel last gekregen van heupen en liezen van het de hele dag in bed liggen en niet kunnen draaien.. Vermoeiend hoor, maar hopelijk gaat het snel weer wat beter!

ik blijf benieuwd naar je inleiding, Manon! Hopelijk gaat alles voorspoedig en voel je je snel weer beter dan dat je je de afgelopen maanden voelde! Lekker knuffelen met je baby :)

Hopelijk voel je je gauw beter Zwangere-22! Lijkt mij erg zwaar om nu ziek te zijn! Gelukkig word je goed in de gaten gehouden en heb je morgen een afspraak.

Terug
Bovenaan