Uitgerekend in December 2016!

Met mij gaat het wel weer iets beter! Ik heb in ieder geval geslapen, dat scheelt al! En nog niet overgegeven vandaag, na gisteren om 11 uur, dus nu heb ik twee bekers water binnen gehouden, scheelt ook een hoop

Hé zwangere, laat je weten hoe het bij de vk was? Voel jij je al beter?

Inleiding tot nu toe: CTG was goed; heb een ballonnetje ingebracht gekregen om de baarmoedermond week te maken. Pas in de middag eerstvolgende controle. Ondertussen wel de eerste krampen. Die voelen idd als menstruatie krampen. Hoop dat dit het begin is.

Oh wat spannend zeg! Goed dat dit tot nu toe goed is gegaan :)

ik zal vanmiddag laten weten hoe de controle was ja! Ik ben benieuwd wat ze er van zeggen en of alles nog goed is gebleven qua bloeddruk en zo.. Ik voel de baby in ieder geval nog heerlijk schoppen, dus denk niet dat die er veel last van heeft gelukkig!

Controle weer gehad. Onderdruk was 15 omhoog gegaan, maar is gelukkig wel onder de 90. En omdat ik vandaag weer wat drinken heb binnen gehouden, maakte ze zich niet zo'n zorgen :) ik voel me nog niet lekker, maar zo lang de baby het goed doet ben ik blij!

hoe was jouw middag controle, Manon?

<p style="text-align: left;">Hier nog geen vordering (baal baal). Lijkt erop dat het morgen gaat worden tenzij de baby zelf bedenkt dat ie er vaart achter gaat zetten. Ik ga dus vooral veel proberen te slapen.</p>

Terug
Bovenaan