Uitgerekend in December 2016!

Even bijpraten: lig nu voor de 2e dag in het ziekenhuis, maar Pietje en lichaam werken niet mee. Baarmoedermond wordt niet week genoeg om vliezen te prikken.

Tenzij ze niet vanzelf breken, dan geen actie meer vandaag. Opties voor morgen: een dag naar huis en zaterdag weer nieuwe kansen. Of een gel aanbrengen. Dat wordt morgen bepaald.

Zit hier wel te balen dus. Maar probeer mijn goede moed te vinden en verder te gaan.

Oh tjonge Manon, wat vervelend zeg :( dan denk je er bijna te zijn :(

hoop je zelf dat er een gel wordt ingebracht?

Waarom zouden ze anders morgen niks doen en je een dag naar huis laten gaan? Heeft dat een bepaalde reden?

heel veel succes en ik snap heel goed dat je er behoorlijk van baalt zeg :(

Jeetje, duurt lang Manon! Hopelijk lukt het je om de moed een beetje vast te houden. Sterkte en succes!

Daar ben ik weer!!

Voel me helemaal schuldig tegenover Manon77, maar onze kleine meid is op 7 december om 03:55 uur geboren. Ze heet: Jezz Jélin en woog bij de geboorte 3120 gram en is 49cm klein!

Om 9:30 uur kreeg ik de ballon ingebracht en al heel snel kreeg ik daarvan weeën.. Maar rond 18:30 uur kreeg ik ook koorts waardoor de kleine haar hartslag ook omhoog ging.. Om 19:30 uur de ballon eruit want hij lag gelukkig al los.. uiteindelijk om 23:00 uur werden mijn vliezen gebroken en toen ging het wat sneller (en pijnlijker..) De laatste 2 cm leken eeuwig te duren, helaas! Maar het persen was na 8 minuten klaar en toen lag er opeens een mini-mensje op m'n borst.. Gelukkig ben ik er zonder kleerscheuren vanaf gekomen en gaat het nu eigenlijk heel erg goed met me en ook met de kleine Jezz. Wel vond ik het allemaal bij elkaar onwijs heftig én zwaar maar heb ook geen pijnbestrijding etc gehad dus alles op eigen kracht. (Waar ik nu stiekem ook wel heel trots op ben...)

Sinds het einde van de ochtend lekker thuis en dat gaat ook allemaal erg goed!

Ik hoop dat het met Manon77 ook een beetje wil vlotten, heeeeeeel veel succes iig!

Onwijs gefeliciteerd Stephanie! Fijn dat je het uiteindelijk op eigen kracht hebt kunnen doen en daar trots op kunt zijn! (Hoewel iedereen trots mag zijn na zo'n ervaring)

wat een mooie naam! En een klein ukkepukje nog denk ik! Lief! Nu ben je dan echt moeder :)

Gefeliciteerd nogmaals! Geniet van elkaar!

Wauw,  wat gaaf!  Zo leuk om te lezen dat de eerste baby's geboren zijn. Gefeliciteerd moeders!!!

Ik ben de 13e uitgerekend en kan niet wachten... Nu 39+2. Kom maar snel kleintje...

Vandaag door de huisarts een kweek laten doen van mijn urine om te testen op streptokokken. Toch wel spannend wat dat zou betekenen.

Veel sterkte met de laatste loodjes dames. Super fijn om zo met elkaar mee te kunnen leven!

Van harte Stephanie! Fijn om je verhaal te kunnen lezen! Geniet van de bijzondere momenten met elkaar!

Terug
Bovenaan