Uitgerekend in December 2016!

Hoi dames, gisteren ben ik thuis geweest omdat het inleiden niet opschoot. We hebben van de gelegenheid gebruikt gemaakt om de kerstboom op te tuigen. Die    staat; nu ons cadeautje voor onder de boom nog.

Vanochtend om 7.00 uur mocht ik mij weer melden. Lig nu aan het CTG en daarna weer controle. Donderdag had ik 2 cm, maar was de baarmoedermond nog te lang. Dusss, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

En Stephanie: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jezz!! Fijn dat jouw bevalling sneller verliep dan de mijne, dit stelt ons geduld wel op de proef. Geniet van de kleine en veel geluk samen.

Ik duim voor jullie Manon! Hopelijk hebben jullie snel een cadeautje onder jullie kerstboom :) hopelijk was de baarmoedermond nu wel verstreken! Anders zouden ze dat alsnog met een gel moeten doen misschien? En die twee centimeter hoef je vandaag in ieder geval niet ook nog.. Hopelijk vandaag een prachtig zoontje voor jullie!

hier is ook de kerstboom al opgezet. Het maakt het wel erg gezellig in huis! Erg leuk weer, de decembermaand :)

ikzelf voel me een stuk beter alweer. Vannacht eindelijk weer goed doorgeslapen (op wat plaspauzes na) en dat voelt nu al een stuk beter! Nu mag de baby wel weer komen, als ik weer helemaal ben opgeknapt :)

Manon, ik hoop echt dat het een beetje wil vlotten bij je! Niks zo frustrerend als dat het niet opschiet. Je verwacht dat als je dan naar het ziekenhuis gaat dat je er uitloopt met z'n drietjes en als dat dan niet het geval is dan is dat natuurlijk super zwaar! Echt heel veel succes!!

Hier is de vermoeidheid toegeslagen.. De eerste dagen voelde ik me helemaal top en kon ik alles aan en wilde het liefst ook alles zelf doen maar sinds gisteravond heb ik een soort klap van de hamer gekregen.. Net nu de visite opgang is gekomen.. Gister hadden we 's middags de woonkamer vol. (Lees: HEL) En sommige bleven "plakken". Dus we weten nu in ieder geval hoe we het niet willen haha..

Nou Manon ik hoop snel iets van je te lezen!

Oh bah, ik kan me niks voorstellen bij mensen die blijven plakken, lijkt me verschrikkelijk. Doet de kraamhulp daar niks mee? Dat kan gewoon niet als je net een baby hebt :eek:. Mensen denken daar blijkbaar toch niet zo over na.. Ik zal dat meteen met mijn kraamhulp bespreken, bedankt voor de tip!

Ik ben benieuwd naar jullie vorderingen Manon! Hopelijk wordt jullie baby heeel snel geboren!

En weer een dag voorbij. Vandaag 2x gel gekregen met wat flauwe weeën tot gevolg. Helaas blijft het laatste gedeelte van de baarmoedermond te star. Weer geen vooruitgang dus. (Al sinds woensdagavond) Vandaag wel drie huilbuien gehad waarvan eentje bij de verloskundige. Morgenvroeg wordt de knoop doorgehakt: vliezen breken en weeënopwekkers of een ander plan van aanpak. Dat zal dan richting keizersnede gaan.

Vervelend van jouw negatieve ervaring met kraambezoek, Stephanie. Maar inderdaad voor ons wel meteen een goede tip. Niet teveel mensen en zeker ook niet te lang. Veel mensen denken gewoon niet na, zwangere ;-)

welterusten dames. Ik ga slapen.

Hoi allemaal,

Ik vind het super leuk om alle berichten te lezen, dus nu van mij ook een berichtje. Leuk dat nu de decembermaand vordert er steeds meer baby's geboren worden.

Zelf ben ik 21december uitgerekend van een jongetje. Via de app nog 11 dagen te gaan. Toch denk ik steeds bij alles wat ik voel.. 'zal dit het begin zijn?!?' De ene keer kijk ik er heel erg naar uit en de andere keer maakt het me weer bang en onzeker. Ik vind het spannend allemaal! Als ik hier alle berichten lees dan stelt me dat toch weer gerust. Ik vind het leuk dat iedereen zijn verhaal deelt! Ik ben heel blij met het verlof. Kan er wel aan wennen hoor ;). Verder de nodige kwaaltjes, maar alles gaat tot nu toe goed

Super spannend voor jou Manon! Het zit je niet mee. Hopelijk morgen een kleintje in je armen!

Oh Manon, wat naar dat het niet opschiet! Ik kan me je huilbuien heel goed voorstellen, je stelt het je zo anders voor.. In plaats van de baby op 7 december te mogen verwelkomen, is het al weer 4 dagen later. Ik hoop dat je vliezen morgen geprikt kunnen worden en je alsnog snel je kleintje in je armen mag houden! Ik vind het heel naar voor je dat het nu al zo lang duurt.

Daph, leuk om van jou te lezen! Spannend he, die laatste weken zo. Ik herken het wel, dat je wat gerust gesteld wordt van de verhalen van de meiden hier. Als ik lees hoe veel ze van de kleintjes houden, en dat het het waard is, voel ik me zelf ook al snel zekerder. En toch blijft het gevoel te moeten gaan bevallen en geen controle te hebben over wanneer en hoe het gaat beangstigend. Succes de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan