Uitgerekend in December 2016!

Van harte gefeliciteerd met jullie lieve zoontje Manon! Eindelijk is hij er nu dan! Het klinkt wel echt als een hele zware bevalling, vooral als je ruggenprik dan ook geen effect heeft terwijl je daar wel op rekent. Maar dat is nu voorbij en je hebt je kleine in je armen! Gefeliciteerd!

stephanie, wat verschrikkelijk rot en schrikken! Gelukkig heeft ze geen transfusie nodig, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het er zo rot uit ziet om je kleintje daar te hebben! Gelukkig dalen de waardes wel goed. Sterkte!

ik heb nog helemaal geen last van weeën, voorweeen, harde buiken, gerommel en andere dingen. Kan er dus niet over mee praten. Waarschijnlijk moet ik nog een tijd wachten dus.

Volgens mij hoef je niet per se gerommmel of voorweeën te hebben, zwangere. Maar je hebt nog even de tijd, toch? Oh, wat een cliché schrijf ik op. Maar ik kan niet anders. Baby's komen wanneer zij willen of moeten van de gynaecoloog. En nu de eerste baby's geboren zijn, duurt het wachten nog langer. Ik noem dit het ik-wil-ooksyndroom. ;-)

Stephanie, hoe gaat het met Jezz?

Algemene vraag: heeft iemand interesse om samen in een gesloten fb-groep te zitten voor kinderen geboren in december 2016, voor ons dus :).

Kunnen we daar ervaringen ed uitwisselen. Vind ik gemakkelijker als via deze app.

Ik meen van het begin van het forum te herinneren dat er wel een uitgerekend in december Facebook was. Misschien praten daar ook nog meiden op?

en het ik-wil-ook syndroom heb ik wel. Dat kan ik niet helpen. Gelukkig komt het wel steeds dichterbij. Ik ga in ieder geval donderdag bij de controle wel even navragen of ik misschien volgende week, als ik 41 weken ben, gestript kan worden als er dan nog niks is begonnen. Ik zie het inleiden na 42 weken niet zitten als er van te voren niet al iets is geprobeerd, dan moet ik en nog lang wachten terwijl de baby misschien alleen nog maar een klein zetje nodig had, en is de kans op complicaties groter omdat de baby richting seroniteit gaat, en dat wil ik ook liever niet.. Dus als het kan hoop ik volgende week gestript te worden :) ik hoop wel echt dat ze dat willen proberen dan. En dat de baarmoedermond dan al wat is verstreken/er al een klein beetje ontsluiting is zodat het ook echt kan! Maar ik blijf hopen dat de baby gewoon nog uit zichzelf wil komen voor die 41 weken

Dat van die fb groep klopt, maar volgens mij zitten die meiden niet meer op dit forum. Heb ook wel eens gevraagd of ik erbij kan, maar nooit een reactie op gehad.

En terecht dat jij ook jouw kindje wil zien, het is ook al tijd daarvoor. Klaag maar lekker van je af op dit forum als je dat wil. Wij luisteren wel. Hoop voor je dat de vk jou wil strippen en dat dit het laatste zetje is. Sterker nog: ik hoop dat het gewoon niet nodig is en dat de kleine zich eerder aandient!!

Jemig, hele bericht weg.. weet niet meer wat ik allemaal getypt had, haha.

klinkt als een heftige bevalling, manon! Maar hoe voelt dat nou? De eerste daagjes/nachtjes als moeder? Ik zie wel een beetje tegen die eerste nachtjes op, bang voor het onbekende denk, haha! Dat ik niet weet wat ik moet doen enzo..

stephanie, wat heftig! Lijkt me vreselijk om je kleintje zo te zien. Ik hoop dat het al wat beter gaat?

Ik heb wel wat last van krampjes/steekjes in mn buik en rug vooral 's avonds. Verder heb ik niet het idee dat de baby snel komt. Ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je voelt, zwangere. Laten we maar hopen dat het allemaal niet te lang duurt!

Lijkt mij wel leuk zo een facebookgroep, Manon! Denk niet dat die meiden van die andere groep hier nog op kijken!

<p style="text-align: left;">Ja het zou goed kunnen dat die meiden van die Facebook hier nooit meer komen, daar had ik niet over na gedacht. Het is wel een beetje irritant hier schrijven, vooral als halve berichten verdwijnen of al die tekens er staan.. Ik heb zelf alleen geen Facebook.</p>
Bedankt dat ik mag blijven klagen :) ik hoop dat ik binnenkort ook mee mag kletsen als moeder zijnde :) ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de eerste nachten zonder hulp, dat je alles met z'n tweeën moet doen terwijl je nog helemaal niet top bent.

ik vraag me ook nog af hoe snel je weer dingen kunt gaan doen, ik had bijvoorbeeld met kerst graag ergens koffie gedronken om niet de hele dag alleen te zijn, maar hoe langer het wachten duurt, hoe groter de kans dat dat me niet gaat lukken :(. Maar dat maakt natuurlijk helemaal niks uit, want dan heb ik wel de kleine en dat is het aller belangrijkst! En ik weet wel dat ik in de kraamweek bijna niks kan, Daar ben ik me wel bewust van.

Terug
Bovenaan