Uitgerekend in December 2016!

Mijn man trakteert me vanavond op een etentje, zodat ik niet hoef te koken! Zo lief! Ik ben weer eventjes heel geduldig en blij :) en ik heb tot 11 uur uitgeslapen dus voel me vrij goed vandaag! Lekker aan de schoonmaak zo :)

hoe gaat het met alle baby's, mama's en bijna mama's?

Met deze bijna mama gaat het redelijk! Pittig nachtje achter de rug. Ik "mocht" van de baby niet op mijn linker- of rechterzijde liggen. Dan begon ie of te trappelen met z'n benen of duwde z'n kont tegen mijn ribben.. dus voornamelijk op mijn rug gelegen, maar dan kreeg ik het weer benauwd. Ik lig nu even op de bank met een kruik. Vind de baby erg onrustig de afgelopen dagen. Maar heb niet het idee dat de baby al komt.

Mijn eetlust is de afgelopen paar dagen wel minder geworden. Herkennen jullie dat? Hopelijk jij niet zwangere-22

Hooihooi dames

gister moest ik na de verloskundige voor controle bloeddruk was te hoog ook had ik urine meegenomen dat wouden ze checken bleek er twee plusjes eiwit in me urine te zitten dus zijn we gelijk door gestuurt naar het ziekenhuis voor een bloedonderzoek en nog een keer me urine na gekeken ook moest ik aan de ctg wij zelf dachten met een uurtje weer te kunnen gaan maar de uitslag van de urine was dus niet goed er zat toch te veel eiwit in me urine en met comdinatie met de hoge bloed druk was er zwangerschaps vergiftiging vast gezeteld dus ben gelijk opgenomen en moet ingeleid worden ze hadden gelijk een ballonentje ingebracht want had nog geen ontsluiting en dan zouden ze de volgende ochtend kijken hoeveel ontsluiting ik heb

vanochtend dus geen onsluiting hebben ze extra water in het ballonetje gedaan en nu is het afwachten dat ik morgen wel genoeg ontsluiting heb om me vliezen te kunnen brekken

Dus wij hebben best een haftige tijd gehad maar met mijn en de kleine gaat alles goed en we worden goed in de gaten gehouden en hopen dat het morgen de dag word

Oh zie dat m'n bericht niet af was. Ik had ingetypt; hopelijk jij niet zwangere-22 ivm je etentje vanavond. Gezellig om nog even samen weg te gaan. Geniet ervan!

Manon gefeliciteerd met jullie mannetje Marijn! Wat heerlijk dat hij er eindelijk is! Lekker samen in bed liggen en heeeel veel knuffelen!

Ons meisje mocht gisteravond weer met ons mee naar huis toe. Haar waardes waren zo ontzettend gedaald (de kinderarts wist niet wat ze zag want dat kwam eigenlijk nooit voor) dat we lekker weg mochten dus wij zijn gewoon weer thuis en we krijgen ook steeds meer een ritme met voeden. Overdag komt ze keurig om de 3 uur en dan hebben we de laatste voeding om 00:00 en dan om 04:00 en toen vanochtend om 08:00 uur.. Dus we slapen ook best goed!

Maar op zich is iets op fb wel leuk... Want dan weten we ook met wie we praten en dan kunnen we ook als iedereen bevallen is lekker onze baby's aan elkaar showen!

Spannend little girl coming! Jij ook bijna een kleintje dus! Gaaf! Wel spannend dat het opeens niet goed meer was.. Lijkt me eng. Gelukkig worden jullie in de gaten gehouden!

Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen Roosan :(. Hopelijk mag je vannacht wel op je zij slapen, of komt de baby wat eerder :) de verminderde eetlust herken ik zeker wel. Ik neem met het etentje gewoon geen voorgerecht en heb weinig gegeten van te voren. Dus moet goed komen!

Stephanie, superfijn dat je kleine haar waardes zo gedaald waren en ze al weer met jullie mee mocht! Geweldig nieuws! Nu weer genieten van je meisje thuis!

Dat is leuk, zwangere! Fijn dat je je beter voelt. Eetsmakelijk vanavond.

Hier ook alles rustig, slaap nog steeds goed, vanmorgen ook druk aan het soppen gegaan.

Roosan, dat is vervelend slapen! Ik slaap juist alleen op mijn zijde lekker, op mn rug krijg ik last van mn buik.

Littlegirlcoming, dat is even schrikken denk. Heel onverwachts? Of had je al een vermoede? Voelde je je al minder? Hoop voor jullie dat het allemaal een beetje vlot en soepel loopt en dat jullie gauw thuis zijn met kleintje!

Wat een goed nieuws, stephanie! Dus nu kunnen jullie volop gaan genieten! Geef jij borstvoeding of flesvoeding?

@dionne

jaah was heel onverwachts ik zelf had nergens last van dus was best wel schrikken, maar voor nu is alles rustig ze komen om de paar uur me bloeddruk meten en vragen hoe het gaat, ik voel me redelijk goed alleen heel moe maar logies ook me lichaam is wel ziek ook al merk ik het zelf niet echt, maar we gaan duimen dat het morgen gaat gebeuren en dan mogen we uitlijk vrijdag na huis als alles goed is

Terug
Bovenaan