Uitgerekend in December 2016!

Sterkte little girl coming! Wel eng als je het echt niet aan zag komen, maar dat gaat denk ik wel vaker zo.. Nog even doorzetten en dan hopelijk vrijdag weer lekker naar huis met je kleine meisje!

bij mij hebben ze nog nooit iets van urine gecontroleerd, alleen maar groei baby en bloeddruk.. Straks klopt het bij mij ook niet :eek:. Dat vind ik eigenlijk wel een beetje een eng idee..

Wij zijn vandaag thuis gekomen :). Wat een hectiek ineens. Ouders en schoonouders over de vloer. Even, ben vrij snel met Marijn naar boven gegaan. Boven in bed gekropen; geboortekaartjes besteld; kraamhulp ontvangen; heel veel informatie gekregen. Familie over thuiskomst geïnformeerd via de app, lang leve groepapps. Daarbij meteen de "spelregels" voor kraambezoek meegedeeld. Dan is dat duidelijk voor iedereen. Boeit mij niet hoe dat valt; het gaat om mijn gezin! En nu na maanden eindelijk weer een kroket op: heerlijk!!!

smakelijk zwangere, fijn dat je een goede dag hebt. Kun je hopelijk op teren bij een minder goede dag.

littlegirlcoming, hoop dat de inleiding bij jou sneller aanslaat dan bij mij. Succes in elk geval. Ben benieuwd naar de vorderingen.

@ zwangre 22

als je geen hoge bloeddruk heb hoef je je ook geen zorgen te maken.

@ manon 77

jaa hoop ik ook

maar ze willen het als nog halen morgen en als het ballonetje zijn werk niet het gedaan dan krijg ik een pillentje om alles week te maken en dan gaan ze van daar uit verder kijken, maar ik hou jullie op de hoogte :D

Het klinkt heel druk Manon! Hopelijk neemt de kraamzorg ook wel wat uit handen. Top dat je meteen duidelijk bent geweest in de app, dan kun je daar makkelijk op terugvallen. En mensen denken dan toch hopelijk beter na over omgang en zo. Goed idee!

ik heb een hele leuke avond gehad :) het was fijn om er even uit te zijn en nog samen wat te doen :) dat zal zeker helpen als het weer even minder gaat.

Mijn baby is opeens een heel stuk lager gaan liggen in mijn buik. De onderkant steekt nu heel erg naar voren en bovenin zit heel veel ruimte. Beetje een vreemde gewaarwording zo, dat ben ik niet gewend! Maar omdat dat nu zo is, kon ik wel lekker door eten :p.

Spannend little girl coming! En helpt het tabletje sowieso? Of is het dan zo dat ze morgen als het niet werkt een keizersnede moeten doen om je kindje echt te laten komen? Ik hoop dat het niet zo ernstig met je/jullie is en dat dat niet nodig is! En dat je eventueel ook nog donderdag zou mogen bevallen dan, als het morgen nog niet helemaal op gang komt.

Succes vandaag met de verdere inleiding, little girl coming! Hopelijk was/is er wat verbetering ten opzichte van gisteren en kan de inleiding succesvol verder gaan, en heb je snel je kleintje bij je!

Ja veel succes little girl coming!

Heb je geen last van het eten gehad zwangere-22?

Ik heb gelukkig weer goed geslapen. Dat scheelt een hoop qua fitheid. :)

Nee, ik heb geen last gehad van het eten :)! Het heeft helaas ook geen weeën opgewekt of zo, had stiekeme hoop :p. Maargoed, morgen even navragen hoe het werkt met strippen en vanaf wanneer ze dat zouden willen doen, misschien werkt strippen bij mij wel weeopwekkend! Ik denk dat ze dat volgende week bij 41 weken wel zouden willen doen, als het dan tenminste mogelijk is.

Lekker Roosan! Die laatste nachten voordat de baby komt lekker kunnen slapen is erg veel waard! En lekker fris en fruitig aan de dag beginnen is ook niet verkeerd :).

Ben benieuwd hoe het gaat, little girl coming! Hopelijk de goede kant op!

Ik ben vandaag door de verloskundige door gestuurd naar t ziekenhuis, omdat ik de baby toch minder voelde bewegen. Daar hebben ze een CTG gedaan, hartje van de baby was goed, gelukkig! Wel zagen ze dat ik veel last heb van harde buiken, wie weet is t een voorbereiding. Daarna moest ik door naar de gynaecoloog voor een echo en ook dat zag er goed uit. En dan ineens begint die kleine draak weer flink te bewegen. Voel me dan voor lul staan.. maar ze zeggen zelf beter 100 keer te veel dan 1 te weinig. Ze schatten zijn gewicht nu romd de 3100 gram. Gelukkig was alles goed!

Bij jullie ook verder?

Terug
Bovenaan