Uitgerekend in December 2016!

Hoooi damens
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText-Semibold'; font-weight: bold; font-size: 17pt;">Zo mooi, </span><span style="font-family: '.SFUIText-Semibold'; font-weight: bold; font-size: 17pt;">Zo lief, </span><span style="font-family: '.SFUIText-Semibold'; font-weight: bold; font-size: 17pt;">Zo Bijzonder, </span><span style="font-family: '.SFUIText-Semibold'; font-weight: bold; font-size: 17pt;">Ons Wonder!</span></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;">wij zijn vanmiddag om 12:26 trotse ouders geworden van Jade is weegt 2924 gram</p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;">een alles gaat goed met ons</p>

Hooi damens

De vorige bericht ging niet zo als gewilt

Zo mooi, Zo lief, Zo Bijzonder Ons Wonder!

wij zijn vanmiddag om 12:26 trotse ouders geworden van jade

met ons gaat alles goed en hopen dat we vrijdag lekker na huis mogen

Van harte gefeliciteerd met jullie lieve kleine Jade! Geniet van elkaar, ik hoop dat ze jullie lekker verwennen in het ziekenhuis!

Spannend Dionne! Gelukkig niks aan de hand!

Gefeliciteerd met jullie Jade! Fijn dat ze er is!

Bij mij nog weinig veranderingen. Ja ook wat vaker harde buiken, maar dat is vaak als de baby even flink heeft bewogen.

Dionne; idd hoor, beter te vaak laten controleren als niet laten controleren. Verloskundige zegt dat telkens tegen mij als ik twijfelend bel over iets. Ik merk ook aan mijzelf dat ik een grote focus heb op alle pijntjes en klachten en meteen ga Googlen als ik iets bespeur. Niet zo gek toch, het is gewoon ontzettend spannend allemaal.

Gefeliciteerd!!

Geniet van jullie kleine meid. Fijn dat alles goed is gegaan en hoop dat het allemaal wat minder heftig was dan bij mij.

Dames, ik probeerde een fb groep aan te maken, maar kwam niet ver, want ik moest schijnbaar meteen mensen uitnodigen. Weet iemand van jullie hoe het moet of mag ik jullie fb namen?

Gefeliciteerd met jullie meisje Jade!! Fijn dat ze er is!

Manon leuk dat je ermee bezig bent op fb. Mijn volledige naam is: Stephanie Koorn-de Bruijn.

Wij hadden vandaag alweer de laatste dag kraamzorg en is mijn man ook weer begonnen met werken dus nu staan we er grotendeels met z'n tweetjes voor maar dat voelt ook wel heel goed en fijn!

Manon hoe gaat het trouwens met de visite? Nog een beetje vol te houden?

@Stephanie, ik heb jou op fb uitgenodigd. Wat is Jezz prachtig trouwens!

Heb de groep aangemaakt, maar lijk alleen vrienden toe te kunnen voegen. Ga straks even googlen of dat anders kan.

Lijkt me best lastig om de laatste dag kraamzorg te hebben, maar ook wel lekker dat je nu samen met je kleine in huis mag zijn. Volgens mij kan je je best hechten aan zo iemand, als ze goed is en voor je zorgt.. Maar de baby is het belangrijkste en als je daar lekker van mag genieten lijkt dat me ook heerlijk!

Leuk dat jullie een Facebook groep gaan maken met z'n allen :) lijkt me jammer om jullie uit het oog te verliezen..

Terug
Bovenaan