Uitgerekend in December 2016!

Lijkt me gek om er ineens met zn 2 voor te staan, stephanie! Maar ook een heerlijk gevoel denk ik!

Leuk, manon, dat je bezig bent met facebook! Mijn naam is Dionne Scheffer, jullie mogen mij ook toevoegen. Gaat verder alles goed met jou ook?

Ik zal sowiezo hier ook nog op kijken, zwangere, lees vaak meerdere forums!

Roosan, ik herken dat heel erg, die focus op alles en alles googlen! Heeel vervelend.. en ik bem al niet iemand die snel belt, dan denken ze straks daar heb je dr weer! Maar dat is natuurlijk helemaal niet zo, ze zijn allemaal zo begripvol, verloskundige enzo! Maar goed.. vanavond weer heeeeel veel beweging gevoeld en nog steeds veel harde buiken!

Fijn dat jouw kleine ook zo druk is Dionne, al kan het ook wat vervelend voelen. Maar dan heb je wel bevestiging. Mijn kleine beweegt ook erg veel. Het schijnt dat baby's rustiger worden voor de bevalling, dus dat zit er nog niet aan te komen vrees ik.

Zelf Google ik er ook veel op los. Lees veel ervaringen van anderen en zoek allerlei kwaaltjes op in de hoop dat het 'begin bevalling' betekent. Maar helaas, dat is nog niet het geval.

Verloskundigen lijken inderdaad bijna allemaal geduldig te zijn! Volgens mij snappen ze alle onrust en gaan er vaak ook goed mee om. Een extra scan of echo kan zo veel onrust wegnemen bij een moeder, ik snap wel dat ze die dan willen geven!

Fijne nacht allemaal!

Gefeliciteerd Manon met jullie zoontje Marijn! Een heftige bevalling zo te lezen. Ik hoop dat alles nu weer wat beter gaat.

Stephanie wat vreselijk om met je kindje naar het ziekenhuis te moeten en haar zo te moeten zien. Gelukkig is ze nu weer thuis!

En de rest is net zoals ik, maar aan het wachten en wachten ;). Ik kan niet wachten om de kleine man vast te houden. Geduld is een schone zaak! Met mij gaat eigenlijk alles nog steeds goed. Aangezien het eerste kindje ook vaak later komt, kan ik nog wel een ruime week wachten ben ik bang. Nu dus nog maar lekker genieten van het uitslapen enz. ;)

Daph, goed dat je nog kunt genieten van het uitslapen en heel fijn dat jij je ook nog zo goed voelt! Ik denk dat we samen nog een dikke week gaan moeten wachten dan! Gezellig..

<p style="text-align: left;">Ik wacht mee hoor meiden! Ik ben pas de 29e uitgerekend.. dus moet misschien wel t langste wachten, hahah!</p>
<p style="text-align: left;">ik heb jullie uitgenodig of facebook, van de namen die hier staan dan.</p>
<p style="text-align: left;">@stephanie ik zag dat je in het gemini in den helder bent bevallen, wat toevallig! Ik woon daar, dus zal daar hoogstwaarschijnlijk ook bevallen!</p>

Dionne, ik zag het ook al ja!:) De laatste weken moest ik ook al veel naar het Gemini voor extra controle dus had al kennis gemaakt met veel van de verpleegkundige, gynaecologen en verloskundigen maar ik heb echt een hele fijne bevalling gehad door deze super mensen! Dus het is zeker geen straf om daar te mogen bevallen..

Ik snap dat het voor jullie super vervelend is om te wachten totdat de kleintjes er zijn.. Maar probeer in ieder geval zo veel mogelijk te relaxen en te slapen want het wordt echt nog druk genoeg en de bevalling zelf kost ook heeeeeel veel energie en ook de nachtelijke momenten zijn pittig en al helemaal als je borstvoeding geeft kan je man het ook niet ffies van je overnemen.

Dus.. relax... haha!

Terug
Bovenaan