Ja, ik zou gewoon plannen moeten maken! Maar nu de uitgerekende datum is aangekomen, blijft het wat tegenstrijdig omdat ik eigenlijk thuis wil zitten met m'n kleine. En niet zo veel mensen hebben op korte termijn door de weeks tijd in mijn kring. Gelukkig ook weer bijna weekend, misschien toch maar iemand bellen dan.. Kan geen kwaad. Maar blijft toch lastig. Ik vond het al lastig om met de verloskundige een afspraak te maken voor volgende week, terwijl die het toch echt wel moet weten als ik ga bevallen.. 😛 en ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is.
Nou ja, lekker zelf coconnen en rustig aan doen is ook niet zo verkeerd eigenlijk. Lekker lang uitslapen en een boekje erbij pakken. Heb ik in ieder geval rustige laatste weken alleen gehad.
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je in paniek raakt tijdens een weeenstorm. Je weet dan natuurlijk niet wat er gebeurt en kan de pijn niet meer opvangen lijkt me, omdat het te snel gaat. Konden ze je er wel goed doorheen helpen?
ik hoop dat de verliefdheid het allemaal meteen naar de achtergrond laat verdwijnen! Het fysieke stukje verdwijnt ook met de tijd natuurlijk weer, in de meeste gevallen. Gelukkig.