Uitgerekend in December 2016!

Haha, ja stom he, je wil zo graag dat je vergeet dat het heel zwaar is en deze weken niet voor niks zijn. Maar toch.. Ik blijf wachten :p

grappig dat jullie in hetzelfde ziekenhuis zijn/gaan bevallen! Hopelijk bevalt het ook goed voor Dionne!

Ik ben de 28e uitgerekend, dus voor mij kan het ook nog eventjes duren! Ik kom net uit het ziekenhuis. Voelde de baby sinds gisteravond een stuk minder bewegen dus ze hebben een ctg gemaakt. Gelukkig was alles goed :) morgen wel nog even terugkomen voor een tweede ctg, maar de verwachting is dat die net zo zal zijn als vandaag

Schrikken Karlijn! Gelukkig bleek alles goed te zijn met de kleine! Je bent hartstikke welkom met meewachten! Gezellig. Hopelijk morgen weer een prima ctg en vanavond of straks een lekker actief kleintje in je buik!

Hé zwangere, jij hebt geen fb? Dat is jammer!! Ik blijf ook nog wel op het forum, hoor. Maar vond het leuk om met deze dames door te gaan op fb. Precies zoals jij bedoeld. Echt jammer!!

Gelukkig ziet alles er goed uit, karlijn!

Ik moet zeggen dat ik ineens heel nerveus ben over de bevalling! 9 maanden keek ik er naar uit en nu wordt ik bang.. hebben meerdere dat gevoel?

Ja ik begin er ook tegenop te zien. Omdat het ook op geen enkele manier anders kan, de bevalling moet gewoon gebeuren en je hebt er bijna geen enkele controle over. Ik ben vooral bang dat ik de pijn niet aan kan of zo uitgeput raak dat ik de baby niet aan kan nemen. En ik zou zo graag weten waar ik rekening mee kan houden qua datum.. Vind het zo moeilijk om te plannen omdat ik ook niet wil dat mensen weten dat ik aan het bevallen ben en dus liever geen dingen heb om af te zeggen.. Maar als ik niks plan doe ik ook niks.

volgende week donderdagavond mag ik trouwens gestript worden! Ik ben dan 40.6 weken en vanaf dan doen ze het hier. Ik zie namelijk ook erg op tegen een inleiding en dit is net een stapje daarvoor. Baby zit nu nog te lekker helaas..

wel tegenstrijdig, ik kijk erg tegen de bevalling en herstelperiode op maar heb wel heel veel zin in de baby.. Helaas hoort het er bij.

Ik werd de paar dagen voor de bevalling juist heel kalm. Ik was er klaar voor. Zou het over mij heen laten komen en wist dat ik hulp zou hebben. Pas bij de weeënstorm raakte ik in paniek, maar hoor nu achteraf van anderen dat dit niet gek is.

De bevalling komt eraan, mijn advies: laat het gebeuren... De verliefdheid achteraf maakt alles goed. Het is voor mij nu 5 dagen geleden en de pijn vervaagd...

Als je plannen wil maken, moet je dat doen, zwangere. Dan is er op zijn hoogst eentje die het weet. Het alternatief is thuis zitten.

Ja, ik zou gewoon plannen moeten maken! Maar nu de uitgerekende datum is aangekomen, blijft het wat tegenstrijdig omdat ik eigenlijk thuis wil zitten met m'n kleine. En niet zo veel mensen hebben op korte termijn door de weeks tijd in mijn kring. Gelukkig ook weer bijna weekend, misschien toch maar iemand bellen dan.. Kan geen kwaad. Maar blijft toch lastig. Ik vond het al lastig om met de verloskundige een afspraak te maken voor volgende week, terwijl die het toch echt wel moet weten als ik ga bevallen.. :p en ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is.

Nou ja, lekker zelf coconnen en rustig aan doen is ook niet zo verkeerd eigenlijk. Lekker lang uitslapen en een boekje erbij pakken. Heb ik in ieder geval rustige laatste weken alleen gehad.

Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je in paniek raakt tijdens een weeenstorm. Je weet dan natuurlijk niet wat er gebeurt en kan de pijn niet meer opvangen lijkt me, omdat het te snel gaat. Konden ze je er wel goed doorheen helpen?

ik hoop dat de verliefdheid het allemaal meteen naar de achtergrond laat verdwijnen! Het fysieke stukje verdwijnt ook met de tijd natuurlijk weer, in de meeste gevallen. Gelukkig.

Terug
Bovenaan