Uitgerekend in December 2016!

Gelukkig heb jij dat ook, zwangere! Ik ken dat met dat plannen. Ik moet ook zeggen dat ik weinig zin heb om dingen te plannen.

Kreeg gister een berichtje van mn schoon ouders of we daar kerst kwamen vieren rond de kerstdagen. Zij wonen eem uur rijden bij ons vandaan. 9 maanden lamg amper wat van ze gehoort en dan verwachten ze dat we, precies rond de uitgerekende datum, even die kant op komen. Ik was wel een beetje verbaasd.

Wel fijn dat je nu weet wanneer ze evt. Willem gaan strippen, zwangere. Ik ga dat volgende week over maar even vragen.

Verder alles nog goed met iedereen? Met baby's en iedereen die nog wacht?

<p style="text-align: left;">Mijn man heeft mij door de weeënstorm geholpen! Hij wilde absoluut niet naar de partnerles, maar hij wist wel precies wat hij moest doen. Hij bleef superkalm, op mij in praten en hielp nog het meest door mij te vertellen hoe ik moest ademhalen. Hij heeft absoluut mijn paniek weggehaald op een paar momenten. Mijn man is mijn superman!! <3</p>

Super Manon! Fijn dat je man je zo goed heeft geholpen :)

echt he, Dionne. Gewoon niet gaan als je het niet ziet zitten, zo rond de uitgerekende datum.. Wij hebben ook geen kerst gepland om die reden. Als de baby er dan nog niet is doen we samen wel wat, of nodigen we iemand uit voor koffie. Mijn familie woont redelijk dichtbij, dus dat is nog wel goed te doen.

Beetje teleurgesteld wakker geworden zonder weeën of voortekenen, verder gaat het met mij goed.

He meiden,

Ik zag ook op het laatst op tegen de bevalling hoor... Omdat ik werd ingeleid wist ik al een paar dagen wanneer het écht ging gebeuren en daar werd ik niet echt rustiger van.. Maar je moet niet denken dat je geen puf hebt om de kleine aan te pakken! Ik had namelijk tussen de weeën door totaal geen energie en ik was echt zo ontzettend moe maar toen de kleine er eenmaal was had ik weer energie voor 10! Slapen is wel het laatste waar je aan denkt.. Je moet namelijk de hele tijd verliefd naar je kindje kijken dus je hebt helemaal geen tijd om te slapen haha!

En mensen die verwachten dat je leuk kerst gaat vieren die snappen er echt helemaal niks van! Ik maak ook echt nog geen plannen ook al ben ik op de 7e bevallen.. Eerst maar eens kijken hoe het tegen die tijd gaat en of ik er wel zin in heb om met mijn hele schoonfamilie bij van der valk te gaan brunchen.. haha!

Dus gewoon lekker aan jezelf en aan je kindje denken.. Dit is de tijd dat je écht egoïstisch mag zijn!

Hoi! Bij mij gaat het ook goed. Geen voortekenen van een aankomende bevalling. Ik herken idd het enigszins teleurgesteld wakker worden dat er weer niks gebeurd is, zal denk ik wel elke dag wat erger worden.

Ik heb voor de kerst niks gepland en ga ook niets plannen. We blijven lekker rustig  samen. Of met z'n 3tjes ;-)

ik probeer nu wel voor elke dag iets te doen of te plannen. Ik ben net naar een winkel gefietst die op 20 min fietsen afstand ligt. Het is mooi weer en het is fijn om er lekker even uit te zijn.

Klinkt goed Roosan! Lekker samen genieten van kerst en geen stress om anderen!

Men dat fietsen is goed voor je! Ik heb denk ik al twee weken niet meer gefietst. Wel gewandeld. Ik vind fietsen niet zo lekker meer gaan, maar als de winkels op twintig minuten afstand zijn dan moet je eigenlijk wel. Het is inderdaad wel lekker weer vandaag :)

Fietsen heb ik al heel lang niet meer gedaan. Ik ga er wel lekker iedere dag nog op uit. We hebben in een gezellige tijd verlof :)

bij ieder pijntje/steekje denk ik, zal dit het begin zijn... a.s. woensdag uitgerekend! Het blijft spannend!

Met kerst hebben we toch wel wat plannen om naar familie te gaan, al is alles onder voorbehoud ;) ben benieuwd of dit zijn eerste kerst word of niet :)

Terug
Bovenaan