Uitgerekend in December 2016!

Ik vind fietsen de ene keer prettiger dan de andere keer. Maar tot nu toe gaat het nog goed en ik vind het wel fijn.  Zo kom je nog eens ergens. Ik heb ook niet elke dag de auto. En wandelen vind ik zelf weer minder prettig.

Hebben jullie de slijmprop al verloren? Ik geloof zelf van niet. Of ik moet het gemist hebben, dat kan ook natuurlijk.

Jullie willen of moeten ook allemaal in her ziekenhuis bevallen? Ik wil zelf graag in het ziekenhuis. Gelukkig is het ziekenhuis dichtbij.

Ik heb nog geen slijmprop verloren voor zover ik weet. Nooit iets anders dan normaal gehad.

Ik wil inderdaad ook liever in het ziekenhuis bevallen. Vind het ook wel fijn dat alles dan bij de hand is als het nodig blijkt te zijn! Ik wil zelf (zeg ik nu) geen pijnbestrijding, dat dan weer niet.

Ik heb inderdaad ook niet altijd een auto, maar daarom wandel ik soms nog ergens heen. Ik heb wel dat soms tijdens het lopen er iets van een schouder of zo op mijn heup rust wat pijn doet, of dat ik ga waggelen of dat mijn buik zwaar gaat voelen. Daarom kan ik ook niet zo lang meer bewegen.

Ook hier bij elk pijntje de hoop dat het begint, hoewel je dat dan wel echt snel door schijnt te hebben. Als het weeën of zo zijn. Dat voelt specifiek als weeën zegt iedereen. Ik ben benieuwd, we zullen het allemaal binnen een paar weken mee gaan maken!

Grappig om te lezen van het fietsen/wandelen, ik heb het precies andersom. Een half uur fietsen gaat prima (wel iets langzamer ;)), maar na 10 min wandelen begin ik echt last van mijn rug te krijgen.

De slijmprop heb ik wel al verloren... Al 10 keer ondertussen. Ik snapte er niks van, want heb het al 2 weken dat ik flinke klodders (sorry..  ) verlies. Maar toen legde de verloskundige uit dat die slijmprop gewoon continu opnieuw aangemaakt wordt. Dus vandaar. Beetje jammer,  je hoopt toch dat het een startsignaal is. Kan wel natuurlijk, maar het kan ook nog dagen/weken duren.

Ik ben nu 40+3 en afgelopen nacht weer nauwelijks geslapen door de kramp in mn buik. Ik hoopte stiekem dat ik door al die krampen al een centimeter of twee ontsluiting zou hebben,  maar woensdag zat alles nog helemaal dicht volgens de vk. Bummer!

Balen Lien! Je blijft toch hopen op een opening, ook met het oog op mogelijk strippen en zo, en natuurlijk een centimeter minder voor tijdens de daadwerkelijke bevalling. Maar helaas ook jij nog helemaal dicht.

Het lijkt me ook wel vervelend om steeds een slijmprop kwijt te raken. Het lijkt me een beetje vies. Vooral als je net ergens bent of weg wil en je weer naar de wc moet. Maar hier dus nog geen last van.

Lopen gaat bij nog redelijk! Loop regelmatig met de hond of naar de winkels voor een boodschap.. ook in huishouden doe ik bijna alles nog, soms net even te veel!

Hier ook nog geen slijmprop verloren! Ik had niet eerder gehoord dat je die vaker kan hebben..

vervelend, lien, dat je zoveel krampen in je buik hebt, maar dat t niet echt wil beginnen..

ik heb vanaf het begin geroepem de 18e gaat hij geboren worden, maar nu het zo dicht bij is zie ik het nog niet gebeuren.. op een paar harde buiken na is alles nog rustig

Het zou mooi zijn als je kleine morgen geboren zou worden Dionne! Ook hier nog helemaal geen voortekenen oid.. word er wel een beetje moe van inmiddels!

In het huishouden doe ik ook nog alles. Alleen de dingen waarvoor ik op een hoge kruk moet niet meer (stoffen van de kasten en zo) omdat ik soms voorover val door het extra gewicht en ik toch liever niet van een krukje val. En ik merk dat de lage dingen lastiger gaan, ik kan niet zo lekker meer op mijn knieën zitten, ik denk ook vanwege het extra gewicht? Maar de rest gaat nog dus dat doe ik ook!

Een hond is wel een goed excuus om lekker naar buiten te gaan! Ik heb geen huisdieren, dus moet mezelf echt naar buiten slepen als ik niks nodig heb qua boodschappen of zo.

Hier zijn de eerste kerstkaarten binnen, gezellig :). Ik ben benieuwd of ik veel kaarten krijg of dat mensen toch gaan wachten tot de baby en daarna een

Pff.. De site doet raar.

Ik hoop dat we meer geboorte kaarten krijgen en niet zo veel felicitaties op kerstkaarten. Ik denk dat het voor de kleine leuker is om echte geboorte kaarten te zien later, als ik ze ga bewaren.

Hoe hebben jullie dat nu, meiden die al zijn bevallen? Wel vooral gewone kaarten of veel kerstkaarten?

Pff.. De site doet raar.

Ik hoop dat we meer geboorte kaarten krijgen en niet zo veel felicitaties op kerstkaarten. Ik denk dat het voor de kleine leuker is om echte geboorte kaarten te zien later, als ik ze ga bewaren.

Hoe hebben jullie dat nu, meiden die al zijn bevallen? Wel vooral gewone kaarten of veel kerstkaarten?

Wij krijgen meer felicitatie kaarten als kerstkaarten, maar wij sturen al 2 jaar geen kerstkaarten meer... dus dat is logisch. Maar het aantal kaarten valt nog een beetje tegen, kan aan de tijd van het jaar liggen. Bovendien hebben wij de geboortekaartjes ook pas woensdag verzonden. Kan nog komen dus.

Ons Marijn is morgen één week oud en heeft vandaag het gewicht van 2500 gram aangetikt. Zijn geboortegewicht was 2420, dus hij groeit als kool!!

Ik zit mij te verbazen hoe actief jullie zijn. Dat had ik niet, dacht ik nog. Maar ik mocht natuurlijk ook niks meer van de artsen.

Terug
Bovenaan