Uitgerekend in december 2017!

Hoi allemaal!

Dankzij de tip van een vriendin ben ik op dit forum terecht gekomen. Het is voor mij de eerste keer hier. Heel leuk om alle verhalen te lezen en ook heel herkenbaar :).

12 december vorig jaar heb ik een miskraam gehad. Dat was de eerste keer dat ik zwanger was. Ik was er behoorlijk ondersteboven van.

Op 31 maart had ik weer een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Erg blij, maar ergens durf ik ook nog niet blij te zijn. Het voelde ook niet helemaal als een verrassing, ergens wist ik het al.

Ik ben nu op 7 december uitgerekend en heb 24 april de eerste echo. Ik kan niet wachten... Hopelijk krijgen we dan goed nieuws :).

Groetjes, Suus

@Laura, ik ben vandaag precies 6 weken! Ik heb ook geen extra pakket genomen. We houden daarom ook rekening met extra kosten na de bevalling. Op de website van mijn zorgverzekering kan ik goed kijken wat er wel en niet in mn pakket zit, misschien heeft jouw zorgverzekering ook zo'n handig overzicht online?

@mama Suuske, wat toevallig ik heb ook 24 april mn eerste echo, maar dan wel een waar ze alleen naar het hartje gaan luisteren. 16 mei hebben we onze eerste termijn echo waar we ons kindje ook echt te zien krijgen. Ik hoop dat alles goed zal gaan, dit is ook ons eerste kindje.

ik heb nog heel licht bruin bloedverlies. me borsten zijn weer gevoelig maar verder voel ik helemaal niks. ik ga morgen zowiso de verloskundige bellen. vind het toch eng.

lief dat jullie zo reageren.

ik hou jullie op te hoogte.

Hoi allemaal,

nieuw op dit forum, dus zal me even voorstellen.

Ik ben Femke 38 jaar , woon samen met mijn vriend. Ik heb 3 cadeaukinderen(kinderen van mijn vriend) en sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje.

Vind het allemaal nog niet goed te bevatten.

Als het goed is zal mijn uitgerekende datum rond 9 december zijn.

Ik vind het leuk om met jullie ervaringen te delen en jullie verhalen te lezen.

groetjes

@Fem79 gezellig dat je erbij bent en natuurlijk gefeliciteerd! Ik weet al twee weken dat ik zwanger ben maar ook ik kan het nog steeds niet bevatten, het blijft zo bijzonder. Ik denk dat ik het pas echt besef als we de eerste termijnecho hebben. Hebben jullie al data's geprikt voor de intake en echo?

Hi allemaal!

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Bijzonder he!

Ik heb afgelopen weekend ook een positieve test in handen gekregen, wauw! Ronde 8, eerste kindje! 6 maart eerste dag laatste menstruatie. Verwacht rond 13 december uitgerekend te zijn.

3mei de eerste controle/echo.

Wat voor symptomen hebben jullie?

ik vooral heel vroeg wakker & zetels borsten. Honger ook als ik niet ik fases eet.

Veel geluk allemaal!

Terug
Bovenaan