Uitgerekend in december 2017!

Hoe gaat het met iedereen? Zijn de kwaaltjes al meer geworden?

hier nog steeds erg moe, wat meer krampjes in mijn baarmoeder en boeren en liefst zo onverwachts mogelijk en lekker hard dat iedereen het kan horen #schaam# :). Verder niks bijzonders

Ik begin ook wat meer moe te worden en gister had ik echt wel moodswings die ik tot nu toe niet gehad had. Zojuist hebben we gevreeën en had daarna buikpijn. Ik schrok daar een beetje van maar las al gauw dat dat normaal is en door je orgasme komt.

Ja Jasmijn dat is heel normaal dat ken ik van de vorige zwangerschappen. Moodswings ken ik ook ik merk dat ik af en toe een heel kort lontje heb hihi ;) en vandaag ben ik inneens ontzettend misselijk en maagzuur, ene kant fijn om te merken dat ik echt zwanger ben maar ook wel erg vervelend (het is ook nooit goed hè :D )

oja ik heb al 2 weken schoonmaak aanvallen en dan moet het huis op zijn kop

en vergeetachtigheid begint nu ook te komen :eek:

Fijn om toch ook even van iemand nog een extra bevestiging te krijgen dat dat normaal is :) . Dit is ons eerste kindje dus ik zoek veel dingen nog op als ik een kwaaltje heb.

Misselijk ben ik nog niet geweest en die schoonmaakaanval die je op je huis hebt is een leuke kwaal ;) mooi meegenomen!

ik heb gisteren bruin bloedverlies gehad. en vandaag weer. en ik heb helemaal geen klachten meer ook me borsten worden minder gevoelig. ik had vaak en erg pijnlijke krampen in het begin. vooral snachts. maar nu ook niet meer.

ik begin me egt zorgen te maken. jullie hier ervaring mee?

Hallo lieve mama's!

Ik heb al jullie stukjes aandachtig gelezen, erg leuk dat jullie er zijn! Allemaal een eigen verhaal en allemaal nog onzeker over wat komen gaat. Het is ook nog zo pril. Ook ik had mijn laatste ongesteldheid op 1 maart (ik zag nog iemand op dezelfde dag). Mijn cyclus kan wel erg lang zijn en soms kort of helemaal niet. Geen idee hoe ver ik dat precies ben. Laat ik beginnen met te vertellen dat ik nog echt niet kan geloven dat ik zwanger ben!!! Heel onwerkelijk. Gister een test gedaan met het idee dat het weer niet gelukt was en dat het mij rust zou geven om te wachten op de ongesteldheid. Ik was alleen en ik zag vrij snel een tweede streepje komen. Ik heb staan huilen en elke keer als ik weer op het staafje keek begon ik opnieuw. Het is niet waar dacht ik de hele tijd! Ik heb wel enorme gevoelige (pijnlijke!) borsten. Dat is het enigste eigenlijk. We durfen het nog niet te geloven. Drie jaar geleden heb ik een conisatie gehad en daarna lukte het ons niet om zwanger te worden. We zijn al in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken en gesprekken etc. Deze maand zouden we starten met IUI. Hoe kan dit!? Inmiddels ben ik 40 jaar geworden en mijn zoon (niet de zoon van mijn man) is al 13 jaar . Hij zou zo blij zijn (hoop ik althans) met dit nieuws Tot voor kort heeft hij nog om een broertje of zusje gevraagd! Heel spannend allemaal dus. Ik wens jullie allemaal een goede start en ben benieuwd naar de eerste echo's etc  Oja ik ga mezelf ook aanmelden op de FB groep.

Warme groet, Mirjam

Kimmie wat spannend, bruin bloed is oud bloed dus kan nog van een innesteling zijn. Ik heb ook weinig symptomen, we gaan bijna gelijk op, ene dag wat meer en sommige dagen bijna niets.

je kan altijd een verloskundige bellen, zij weten veel en kunnen meet voor je doen.

Welkom Mirjam en gefeliciteerd, mijn laatste ongesteld dag was ook 1 maart, erg pril en erg spannend nog. Wat goed zeg dat je alsnog uit jrzrlf zwanger bent geworden. Ik ben 42 en heb al 3 kinderen van 10,8 en 7 jaar.

Liefs Denise

Terug
Bovenaan