Uitgerekend in december 2017!

Hey allemaal. Ik ben vrijdag achtergekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje!! Super leuk. @Drew mijn 1e dag laatste menstruatie was ook 1 maart! Dus we lopen gelijk haha, wat leuk. Ik heb nog niet alle berichten gelezen omdat het al zo laat is en ik eigenlijk wil slapen. Maar goed het zeker nog doen. Ik ben ook echt nieuw op al fora en vind het leuk om berichten te lezen van aanstaande mama''s die ook nog eens dezelfde periode zijn uitgerekend.

Mijn weken tot nu toe verlopen wel op rolletjes. Merk wel hele lichte klachtjes zoals een beetje misselijk, af en toe hoofdpijn, lage rugpijn maar het is al met al nog heel goed te handelen.

25 april eerste afspraak vk met inwendige echo!! Ik heb zoveel in in alles maar vind het ook wel spannend, want ik hoop gewoon dat alles helemaal goed gaat... even afwachten de eerste periode.

Iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst.  Liefs xxx

Gefeliciteerd dames en welkom op het forum :)

@sleen wat leuk, mijn laatste ong dg was ook 1 maart en heb de 25ste mijn eerste echo :D.

Hier nog weinig kwaaltjes behalve af en toe steekjes in mijn baarmoeder, soms een dag maagzuur en wat moodsswings en opruimaanvallen. Valt allemaal wel mee dus.

Hier ook uitgerekend in December!  Als t goed is de 8e! Dus nu 5 wk en 4dg.

Voor ons word t ons 2e kindje, onze zoon is in 2015 geboren. Beide keren dmv Icsi zwanger geworden.

Wens iedereen een fijne zwangerschap toe en hoop dat t allemaal goed mag blijven gaan!

Hallo allemaal, ik heb ook een positieve test en vind het allemaal erg spannend, eind vorig jaar een miskraam gehad, een leeg vruchtzakje. Lijkt me fijn en leuk om mee te kletsen!

@door heb je een vriendschapsverzoek gestuurd want vind dit forum ook niet echt handig:)

gr. Lotte

Hoi dames welkom en gefeliciteerd,

ik wil even doorgeven dat er een geheime facebook pagina is gemaakt voor de dames uitgerekend in december. Wil je daar ook graag meekletsen dan moet je even Dorine Sengers een vriendschap verzoek sturen en vragen of ze je toe wil voegen. Ze staat met donkere krullen en een tuinhek op de achtergrond op de foto.

Ik heb mij daar ook aangemeld en vind het eigenlijk veel makkelijker om mee te kletsen, ik kan vask niet inloggen hier en moet steeds zoeken naar wie wat schreef enzo, dus iedereen is welkon :). Het is al een heel gezellig groepje aan het worden

@K K ik wordt ook al een tijdje vroeg wakker, maar wist niet dat dit door de zwangerschap kwam. Wordt niet extreen vroeg wakker, maar ongeveer nu standaard zo'n uur tot half uur voordat mn wekker gaat.

@Kimmie Zwinkel, hoe is het nu met jou? Ben je nog langs de verloskundige geweest?

ik heb gister de verloskundige gebeld en ze wil me toch graag zien dus ik heb 19 april een afspraak bij de verloskundige. waarschijnlijk inwendig. ik ben dan 7 weken.

ik vind het zo spannend en dubbel. ene kant heb ik dan bevestiging als het allemaal goed zit en andere kant straks is het niet goed. nog een week wachten.  20 april gaan we een week op vakantie dus dan afleiding maar we gaan der maar positief naar toe...

wat leuk om alle berichten te lezen. hopen dat het allemaal goed bij iedereen. zo veel mogelijk genieten.

wanneer gaan jullie het andere vertellen? wij denken de week van 17 mei. dan ben ik 11 weken.

Hallo allemaal!

Super leuk om weer al jullie reacties te lezen. Ik heb vandaag gebeld naar de vk en heb 26 april de eerste echo. Ben benieuwd wat voor echo dit is. Lees hier bij meerdere mensen inwendig? Ik vind het erg spannend en hoop dat het allemaal goed gaat.

Terug
Bovenaan