Hey allemaal. Ik ben vrijdag achtergekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje!! Super leuk. @Drew mijn 1e dag laatste menstruatie was ook 1 maart! Dus we lopen gelijk haha, wat leuk. Ik heb nog niet alle berichten gelezen omdat het al zo laat is en ik eigenlijk wil slapen. Maar goed het zeker nog doen. Ik ben ook echt nieuw op al fora en vind het leuk om berichten te lezen van aanstaande mama''s die ook nog eens dezelfde periode zijn uitgerekend.
Mijn weken tot nu toe verlopen wel op rolletjes. Merk wel hele lichte klachtjes zoals een beetje misselijk, af en toe hoofdpijn, lage rugpijn maar het is al met al nog heel goed te handelen.
25 april eerste afspraak vk met inwendige echo!! Ik heb zoveel in in alles maar vind het ook wel spannend, want ik hoop gewoon dat alles helemaal goed gaat... even afwachten de eerste periode.
Iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst. Liefs xxx
Mijn weken tot nu toe verlopen wel op rolletjes. Merk wel hele lichte klachtjes zoals een beetje misselijk, af en toe hoofdpijn, lage rugpijn maar het is al met al nog heel goed te handelen.
25 april eerste afspraak vk met inwendige echo!! Ik heb zoveel in in alles maar vind het ook wel spannend, want ik hoop gewoon dat alles helemaal goed gaat... even afwachten de eerste periode.
Iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst. Liefs xxx