Dit is wat ik zocht! Mensen om lekker mee te kletsen zonder dat m'n omgeving al hoeft te weten 'hoe ver het is'. Ben wel benieuwd wat jullie denken. Ik had 18feb m'n laatste menstruatie, daarna gestopt met de pil. Verwachtte dus dat het nog wel even zou duren voor de boel weer op gang zou komen. Na 4 weken allerlei krampjes, maar ja ontpillen doet ook veel. 25 maart toch maar even getest en die was negatief. Dus ik dacht dat ik gewon nog even moest wachten op m'n eerste echte menstruatie. 10 april wilde ik toch weer bevestiging, dus nog een keer getest. Een hele dikke streep positief! Nu heb ik dus geen idee hoeveel weken ik ben. Kan dit al bij de eerste controle van de verloskundige vastgesteld worden?
na de eerste negatieve test werden m'n symptomen ook minder dus ik twijfel flink, zoals iedereen hier gelukkig. Alles eerste keer dus alles nieuw en spannend. Heel leuk om alle verhalen zo te lezen. Iedereen gefeliciteerd, veel geluk en hopelijk kunnen we elkaar helpen deze maanden.
ik heb ook een fb-verzoek gestuurd!
groetjes Marijke
na de eerste negatieve test werden m'n symptomen ook minder dus ik twijfel flink, zoals iedereen hier gelukkig. Alles eerste keer dus alles nieuw en spannend. Heel leuk om alle verhalen zo te lezen. Iedereen gefeliciteerd, veel geluk en hopelijk kunnen we elkaar helpen deze maanden.
ik heb ook een fb-verzoek gestuurd!
groetjes Marijke