Uitgerekend in december 2017!

Dit is wat ik zocht! Mensen om lekker mee te kletsen zonder dat m'n omgeving al hoeft te weten 'hoe ver het is'. Ben wel benieuwd wat jullie denken. Ik had 18feb m'n laatste menstruatie, daarna gestopt met de pil. Verwachtte dus dat het nog wel even zou duren voor de boel weer op gang zou komen. Na 4 weken allerlei krampjes, maar ja ontpillen doet ook veel. 25 maart toch maar even getest en die was negatief. Dus ik dacht dat ik gewon nog even moest wachten op m'n eerste echte menstruatie. 10 april wilde ik toch weer bevestiging, dus nog een keer getest. Een hele dikke streep positief! Nu heb ik dus geen idee hoeveel weken ik ben. Kan dit al bij de eerste controle van de verloskundige vastgesteld worden?

na de eerste negatieve test werden m'n symptomen ook minder dus ik twijfel flink, zoals iedereen hier gelukkig. Alles eerste keer dus alles nieuw en spannend. Heel leuk om alle verhalen zo te lezen. Iedereen gefeliciteerd, veel geluk en hopelijk kunnen we elkaar helpen deze maanden.

ik heb ook een fb-verzoek gestuurd!

groetjes Marijke

@jasmijn spannend! Komt al dichtbij..
Wij gaan paaseieren verstoppen en op een paar eieren plakken we een letter. Onze neefjes/nichtjes kunnen hier dan een zin van puzzelen en dan komt er te staan: Hoera, wij krijgen een kindje!

Gefeliciteerd Marijke!! Wat fijn zeg, meteen de eerste ronde al raak!

Ik denk toch dat je voor de eerste telling uit kan gaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. Zelf heb ik een hele onregelmatige cyclus en ik moest van de gynaecoloog van de eerste dag van m'n laatste menstruatie uitgaan. Tijdens de echo bleek ik in plaats van op ruim 6 weken echter pas op 4/5 weken te zitten dus daar kan je voor jezelf dan wel beter rekening mee houden

JA dames,

Ik mag ook meedoen aan dit topic :) Heerlijk om er inderdaad met mensen over te praten zonder dat de familie het al weet... moet mijn enthousiasme toch wel ergens kwijt hoor...

Wij zijn al twee jaar bezig om ons eerste kindje te krijgen. Vorige jaar helaas te horen gekregen dat ik verminder vruchtbaar was en met medicatie gestart om de boel op gang te krijgen(na stoppen met de pil ben ik 1,5 jaar niet ongesteld geworden:(    .).Nu stonden we eigenlijk na een half jaar proberen op het punt om weer naar de Gyn terug te gaan, hier hadden we afgelopen maandag een afspraak. Omdat ik ook nog niet ongesteld was, en wou uitsluiten dat ik zwanger was, maandag ochtend nog snel even getest... en guess what... zwanger!! En dat terwijl ik het deze maand echt niet verwacht had...

Bij de gyn wel een inwendige echo gehad, maar helaas nog niets te zien geweest... maar was dan ook nog wel vroeg, wrs 5 weken. Nu hebben we de echo gepland staan op 2 mei... dat duurt nog 3 hele lange weken voor het zo ver is... baal daar wel van. Ik denk er over om elke week nog maar even een test te doen, gewoon om te kijken of hij positief blijft :)

Ik heb nog, denk ik, weinig klachten. WEl wat gerommel in mijn buik, voel me vol en heb nog regelmatig wat steken of vage buikpijntjes... maar schijnt normaal te zijn.. o, en dat plassen gebeurd wel regelmatiger dan eerst... jammer...

Ik heb heel erg de behoefte om iedereen op de hoogte te brengen.. maar probeer het toch nog maar niet te doen.. na de echo waarschijnlijk onze ouders, broers en zussen inlichten, na week 12 de rest van de families..

Spannend hoor dames!!

@Laura van de loo, eeste termijn echo is inderdaad de 12 weken echo en je kunt bij de 20 weken echo het geslacht te weten komen of je kunt rond de 16 weken een extra echo inplannen om het geslacht te ontdekken.

@Lilly90, leuke manier! Benieuwd hoe snel ze achter de zin komen die er komt te staan ;)

@Rynsy en Marijke123 Gefeliciteerd en gezellig dat jullie er zijn!

@Marijke123, misschien kun je een clearblue test doen. Zo eentje die ook aangeeft hoever je al bent. Die geeft aan hoeveel weken geleden de echte bevruchting was.

Hoi dames, allemaal welkom bij dw club :). We lopen volgens mij allemaal wel een beetje gelijk, ik ben nu 6 weken en 1 dag en heb de 25ste mijn eerste echo.

@k k, ik ben ook nog heel onzeker en heb praktisch geen verschijnselen meer behalve moe en slecht slapen. Mijn borsten zijn wel voller maar doen geen pijn. Ik denk dat we allemaal wrl blij zijn als we de eerste echo hebben gehad.

@Rynsy ik vind het ook heel moeilijk om het stil te houden, wij gaat het na de eerste echo vertellen. We wilden onze kids ook nog niet vertellen maar mijn middelste zoon bleef me gister aankijken en zegt me ineens "er zit een baby in je buik hè?" Tsja daar kan je dan niet meer omheen maar ze vinden het geweldig om een geheimpje te hebben :D.

Hoi meiden,

Wij zijn zwanger van onze tweede. Als t klopt, ben ik 6 a 7 weken zwanger. 25 April hebben we de echo. Heel spannend!

Verder heb ik geen klachten. Wel moe maar dat ben ik vaker. Heb al een zoontje van bijna 2 (28 april word hij 2)

Ik ben samen met een vriendin zwanger, heel toevallig op de zelfde dag uitgeteld :)

hoe gaat t bij jullie?

Terug
Bovenaan