Uitgerekend in december 2017!

JAaaaaaaa na ronde 4 en een miskraam in december kan ik met trots zeggen dat wij ook zwanger zijn ! Volgens de interet rekentoul verwachten wij ons wondertje rond 20 december

Welkom nieuwe zwangere dames en gefeliciteerd!

@Dani2809, ik ben vandaag precies 7 weken zwanger en heb ook relatief weinig klachten. Ben iets meer moe, gevoelige borsten, soms wat buikkrampjes en wat meer dorst. En echt heel af en toe een lichte misslijkheid wat maar een minuutje kan duren.

Meiden ik heb wel even jullie advies nodig, waarschijnlijk gaan we voor een verjaardag binnenkort uiteten bij een restaurant die echt bekend staat om zijn biefstuk. Als ik vraag of deze goed doorbakken mag, vind ik dat zelf erg verdacht. Als ik iets anders zou nemen dan biefstuk (wat zo'n 90% van de mensen neemt daar) dan is dat ook weer verdacht haha. We willen het echt pas vertellen na de 12 weken en ik ben vandaag precies 7 weken. Heeft iemand nog goede excuses die minder verdacht zijn om mn biefstuk goed te laten doorbakken of iets anders van de kaart te nemen??

Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames.

@Jasmijn, dat word lastig ben ik bang. Ik weet niet of de mensen jouw eetgedrag kennen anders zeg je gewoon dat je doorbakken de biefstuk het lekkerste vind, ik ken meer mensen die totaal niet van rauw vlees houden dus dat kan je als smoes gebruiken. Of je kan na bestellen even naar de wc en het doorgeven aan de kok. Hoop dat er iemand met een beter advies komt want ik ben daar niet zo goed in hihi.

ik moet wel zeggen dat ik het heel moeilijk vind om het stil te houden, ik zou het het liefste van de daken schreeuwen :-D

@Dns Braam, ja ze kennen me wel goed, het is familie. Misschien is dat van naar de wc gaan en het doorgeven aan de kok wel een idee.

Alle andere tips zijn welkom dames!

Tot nu toe had ik vrij weinig en milde klachten. Maar vandaag is het echt wel heftig. Heb dit in de voorgaande weken nog  niet gehad. Ik spuug vandaag alles er weer uit, niets blijft erin (zelfs geen water) en ik ben zo slap als een dweil. Ik had de verloskundige maar gebeld en als het morgen nog zo erg is dan moet ik haar weer even bellen omdat ze zich dan zorgen zou maken voor uitdroging, ze gaf wel aan dat de baby veilig zit en niet in gevaar hierdoor is.

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Zo ja, hoe houden jullie iets binnen?

Iedereen gefeliciteerd!!

wij hebben het vandaag aan onze ouders verteld. Ze waren allemaal erg enthousiast. Vooral ook omdat ze het niet verwacht hadden. Mijn vriend heeft al 3 kinderen en was ook gesteriliseerd.

maar niet verwacht, en onwijs blij

we hebben de ouders een cadeautje gegeven. Een mooi lijstje met gedichtje erin

Hoi jasmijn,

Ik had dat vorige week met familie. Mijn vriend heeft het even doorgegeven aan de kok en gevraagd om advies. Goed gekomen! Het was fijn dat hij het deed zodat ik die druk niet had. Vond het al spannend genoeg haha.

Succes!

Terug
Bovenaan