Uitgerekend in december 2017!

Hoi allemaal!

Ook ik ben nieuwe hier, fijn om hier lekker te kunnen kletsen zonder dat de familie nog iets weet,

Even kort mijn verhaal,

Vorig jaar is er bij mij pcos vastgesteld wel in lichte vorm, was toen ook gewoon nog aan de pil, met vriedlief het een en ander besproken en december besloten om te stoppen met de pil omdat het langer kan duren voor een zwangerschap, gewoon rustig aan en we zien wel

Afgelopen februari bij de gyn geweest waar ik al onder behandeling was en hij heeft mij clomid 50mg gegeven om een eisprong op te wekken, na 2 weken zat er een heel mooi eitje dus dat werd klussen, dit werd uiteindelijk gewoon een menstruatie hier was ik al onwijs blij mee want ik had een prima cyclus gehad en de clomid deed zijn werk zonder bijwerkingen, meteen kon ik verder met ronde 2 clomid ook met de ovulatie testen kwam hieruit dat ik een eisprong had,

Vorige week veel steekjes onder in mijn buik en ik dacht nog na dit heb ik anders nooit, donderdag een test gedaan en was niks op te zien, test weggelegt na het douchen keek ik en zag ik zomaar een positieve test! Meteen nog een test en een clearblue test gedaan en jahoor alles was positief, dit hadden we nooit verwacht zo snel maar zo gewenst!

Op wat krampjes gespannen borsten en af en toe een vlaagje misselijkheid voel ik me prima!

Hi! Herkennen jullie ook kleine steekjes/prikjes in je onderbuik?

ik heb daar sinds gisteren last van, vooral in de avond. Niet pijnlijk, wel aanwezig. Groetjes kimberley

Hi K K, dat is bandenpijn. Het kan een beetje aanvoelen als menstruatiekrampen/steekjes.

Ik ben gestopt met overgeven gelukkig! De verloskundige en huisarts denken dat het een buikgriep is omdat het zo plots en zo heftig kwam.

Gefeliciteerd @Dan91!!! Fijn dat het zo snel gelukt is..

@ K K ik herken die steekje/krampjes ook wel een beetje hoor, ze komen met vlagen. Vooral in de avond heb ik er last van..

@jasmijn- fijn dat je gestopt bent met overgeven! Lijkt me vreselijk om elke dag boven de wc te hangen.

Zelf ben ik nu wel elke ochtend erg misselijk, maar zodra ik wat eet trekt het redelijk weg.. Woensdag zijn we op controle geweest bij de gyn en hebben we voor het eerst ons kindje gezien met een mooi kloppend hartje, zo bijzonder!! Ik ben nu 7 weken en 5 dagen en omdat alles er zo goed uit zag mogen we toch naar een verloskundige ipv begeleiding van de gyn. dus dat is super leuk!

Dinsdag hebben we hier een intakegesprek en dan hebben we 9 mei weer een nieuwe echo gepland staan! :)

wie heeft er allemaal al een echo gehad? Of wie is er bijna aan de beurt? ;)

@Lilly90, nou pff het was ook vreselijk! Het was waarschijnlijk een buikgriep. Wat leuk dat je al een eerste echo gehad heb, wij hebben die maandag, voor het hartje. Heel spannend vind ik het, ik hoop dat alles er goed uit zal zien! Daarna hebben wij 16 mei onze intake en eerste termijn echo.

@jasmijn dat geloof ik! Ik vind de misselijkheid zonder spugen al erg genoeg haha ;)

Hopelijk krijgen jullie ook een mooi kloppend hartje te zien! Voor mij drong het toen pas echt tot me door dat er gewoon een levend minimensje in en groeit, heel bijzonder!

Goedemorgen dames!

Ik ben hier nieuw. Heb eergisteren getest en ben rond de 4 a 5 weken zwanger van ons 2e kindje! in november heb ik n miskraam gehad dus ik ben zo super bang dat het weer mis zal gaan

Hoi allemaal! Wat leuk en fijn om jullie verhalen te lezen. Voor ons ook spannende weken. Afgelopen maandag 2e paasdag een test gedaan en positief. Volgens de berekening ben ik dan 2e kerstdag uitgerekend. Best bijzonder vind ik haha. Ik dacht dat ik bij nummer 2 stukken zelfverzekerder zou zijn, maar het uitblijven van de (zo vertrouwde) zwangerschapsymptomen maken me toch aan t twijfelen of t geen miskraam wordt (het is ook nooit goed). Herkent een van jullie dat? Nu moet ik misschien niet zo mutsen want na 5 weken is dat mss beetje voorbarig allemaal ;-). Jullie allemaal veel plezier bij alle echo's en voorbereidingen :-D

Terug
Bovenaan