Uitgerekend in december 2017!

@starsie84 Kan me voorstellen dat die angst nog groter is. Houdt moed, de natuur laat zich niet sturen. Zeg ik heel cool hoor, Maar voel dezelfde onzekerheid (geen miskraam gehad, Maar wel 2 heel dierbare mensen verloren tussen zwangerschap 1 en 2)

@MamaAs jeetje dat is helemaal heftig. Dan komen er ook een boel emoties bij kijken he pffft, wat erg!

Ik houd ook zeker heel veel moed want mijn gevoel is nu gewoon goed, maar angst blijft altijd. Ik heb bijv geen gevoelige borsten; dan denk ik alweer; oh is dat wel goed..

@mamaAs, lastig hè. Het kan je zo ontzettend onzeker maken.

Ik ben nu 7 weken zwanger en heb vanaf twee dagen voor mijn nod allerlei symptomen. Twee dagen geleden sloeg bij mij ook de twijfel toe, ik voelde mezelf ineens stukken minder misselijk en mijn borsten waren ook veel minder gevoelig.

Totdat ik vandaag weer heel misselijk met gevoelige borsten wakker werd. Ook ben ik vandaag begonnen met overgegeven. Dus ik denk dat als je een paar rustige dagen hebt qua symptomen dat het niet meteen slecht nieuws hoeft te zijn.

Hopelijk kan deze info je een beetje geruststellen.

Beste mama's

ik heb donderdag 20-4 2017

een test gedaan.

joepie 2 dikke strepen.

Dit wordt mijn 1e kindje als alles goed verloopt.
heb vorig jaar september ook een positieve test gehad maar helaas mocht er maar 1 week van genieten.

nu best wel zenuwachtig of alles wel goed zou verlopen.

ben al wel bij de verloskundige geweest en daar krijg ik donderdag mijn 1e echo.

vind het een leuk forum.

haal er veel tips en trics uit.

@starsie84 wat fijn dat je gevoel nu goed is dat zegt zoveel! Lekker van genieten ondanks dat de miskraamgrens je van de vorige keer ongetwijfeld bezig houdt

@missB nee ik geloof ook niet dat als je even iets minder voelt dat t dan meteen mis is. Ik pieker inmiddels iets minder erover. T loopt zoals t loopt en tot die tijd geniet ik van de gedachten aan een nieuw wondertje en kijk ik uit naar t 2e trimester :)

Hoe voel jij je verder? Is het je 1e of 2e sorry als ik dat bericht gemist heb.

@Ellen gefeliciteerd! Hopelijk gaat nu alles goed

@MamaAs

Oke! Heel goed, ik begon namelijk wel al onzeker te worden ;-)

Ik voel me op de bijbehorende kwaaltjes na heel goed. Dit is mijn vierde zwangerschap, ik heb 1 keer een miskraam gehad (misschien komt daar mijn onzekerheid vandaan). Ik heb twee zoons, van 16 en 12 (van mijn ex-man) en nu ben ik heel blij dat ik met mijn 37 jaar nog mag genieten van een nieuw wondertje wat onderweg is.

@missB k denk dat t helemaal niet zo gek is dat je je druk maakt. En weetje ik denk er echt wel aan. Als jr het hebt wil je t niet kwijt maar bovenal vertrouwen dat de natuur t in 9 vd 10 gevallen gewoon goed regelt :)

Ik vergelijk het nu teveel met mn 1e zwangerschap en ik weet eigenlijk niet of dat wel een eerlijke meting is haha of dat een 2e zwangerschap echt anders is

Terug
Bovenaan