Uitgerekend in december 2017!

Hallo Dames,

Ik ben helemaal nieuw hier en heb dus afgelopen vrijdag 21 April ontdekt dat we zwanger zijn :) het was meteen een hele duidelijke streep.

We zijn hier super blij mee omdat we al 15 maanden bezig waren voor een eerste kindje,
Alleen nu heb ik sinds vandaag steken in mijn buik onder mijn navel, ik weet dat het niets hoeft te zijn en dat het er waarschijnlijk allemaal bijhoort alleen ik ben heel erg onzeker omdat we er al zo lang mee bezig zijn en ik hoop dat het allemaal goed gaat.

Heeft iemand hier ervaring mee?

We hebben woensdag as een afspraak bij de gynaecoloog dus dan kunnen we het haar vertellen...

Ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Liefs Van een onzeker meisje :)

@ingetilburgs van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat je eindelijk die positieve test in handen mag hebben. Steekjes om jr navel is niks geks. Ongesteldheidsgevoel/bandenpijn hoort er allemaal bij die eerste weken. Bij mij schoot zelfs bij beide zwangerschappen de kramp erin als ik moest hoesten niezen of uitrekken haha.

Leuk om jullie berichtjes weer te lezen. Na mijn vorige post aangegeven te hebben dat ik (nog) nergens last van heb is dat nu wel anders. In de ochtend erg misselijk en hierbij ook moeten overgeven. Heb nu naast mijn bed wat biscuitjes en water gezet wat ik neem voordat ik op sta, hopelijk gaat dit een beetje helpen. Heel veel plezier voor de mensen die deze week de eerste echo hebben, hoop dat alles goed is. Ik heb hem zelf woensdag :)

Hoi dames,

Ook ik ben hier nieuw en ben er afgelopen zaterdag (22-04) achter gekomen dat ik zwanger ben van de 2de. Heb al een zoontje van 2 en zoals ik het nu berekend heb wordt de 2de op 31-12-2017 geboren.

Zijn er meer dames die zwanger zijn dan van de 2de? Merkte jullie ook meteen dat je zwanger was?

Vanmiddag de vk bellen om een eerste afspraak te maken. Spannend allemaal weer hoor!

Groetjes

Goedemorgen dames,

Gefeliciteerd allemaal. Zoals ik eerder al schreef weten wij ook inmiddels nu een dikke week. 9 mei mogen we voor de eerste echo dan zou ik dik 8 weken zwanger zijn. We weten dat dit niet klopt gezien een late eisprong dus denken dan rond de 6 weken zwanger te zijn.

De onzekerheid slaat inmiddels wel weer toe. Voel vrij weinig, ben gewoon zo ontzettend bang dat het wéér niet goed zit. Nog 2 weken en 1 dag onzekerheid en hopelijk zien we dan meteen een kloppend hartje.

Bij de vorige zw dachten we ook langer zwanger te zijn, bij de vk bleken we pas 5 weken, nog te weinig om iets te kunnen zeggen of het goed was. 2 weken later terug en toen bleek dat het niet goed was

Hoi dames,

Leuk om al jullie berichtjes te lezen! Ik ben eind december uitgerekend. Vorige week zijn we erachter gekomen dat we zwamger zijn van ons eerste kindje. Heel spannend allemaal. Vorig jaar een miskraam gehad, dus durven nog niet heel blij te zijn.

Ik heb er nu wel een heel positief gevoel over, meer dan de eerste keer. Nog niet veel last van kwaaltjes alleen erg gevoelige borsten..

@MamaAs

Bedankt voor je berichtje, ik probeer er op dit moment vooral van te genieten,

Heb overdag gelukkig weinig last van alleen 's nachts dan word ik misselijk :eek:
Maar verder voel ik me super goed

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie positieve testen en anderen succes met wachten op de 1e echo!

Gelukkig om te lezen dat er meer meiden zijn met weinig kwalen en onzekerheid. Heb vandaag mn verloskundige erover gebeld en die heeft me redelijk gerustgesteld in de zin van echo maken heeft nu geen zin omdat er weinig te zien is. Beter geen kwalen en dan wel veel kwalen die ineens afnemen en na paar dagen ook niet terug was haar theorie. Helaas belt net een vriendin dat ze miskraam heeft gehad. Echt wel van slag nu maar ik probeer positief te blijven. 11 mei vitaliteitsecho en 1 juni termijn echo. Tot die tijd geduld geduld. & zonder teveel argwaan mn vriendinnen misleiden met 'ik bob wel etc tijdens de komende feestdagen en feestjes. Natuur doet toch wat ie wil...

Ik moest afleiding zoeken. Hoe doen jullie dat? Ergens wil ik gewoon op mn roze wolk.

Sdw0710 hier ook de 2e! Super spannend. Ik ga morgen de 6e week in. Nog geen kwaaltjes. Voelt heeeeel anders dan nummer 1. Is dit herkenbaar voor jou?

Terug
Bovenaan