Uitgerekend in december 2017!

Wat leuk om allemaal in dezelfde fase te zitten! Vanmorgen ook gebeld met de vk en eerste echo staat gepland op 25 mei. Zou dan 9 weken zwanger en zijn.

@ MamaAs; leuk dat je ook van de 2de zwanger bent. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk na de instelling al dacht door te hebben  dat ik zwanger was. Maar weet je natuurlijk nooit zeker en wilde mezelf niet gek maken. Heb heel erg vast van pijnlijke en gezwollen borsten. Verder nog weinig echter zwangerschapsklachten. Hoe oud is jou 1ste kindje?

@sdw0710 mn dochter is nu 2 jaar en 3 maanden. Ik had wel door dat ik zwanger was. Meteen lichte symptomen zoals moeheid en bandenpijn maar ze blijven licht. Veel lichter dan bij nummer 1. Toen kon ik na 3 weken niet eens meer naar mn borsten kijken haha. Is het bij jou tot nu toe ook anders dan nummer 1?

Hallo dames

Ik heb eerst een tijdje mee gelezen, maar durf het nu (na de 1e echo) wel aan.

Ik ben uitgerekend op 4 december, na een miskraam en heel lang in ICSI traject te hebben gezeten, en ben voorzichtig enorm happy!

Nu ongeveer 8 weken zwanger.

@sharonkruys gefeliciteerd! Wat fijn dat je een goede echo had na al die pogingen. Geniet ervan! Hopelijk voel je je goed

Ha meiden,

Zelf ben ik vandaag 6 weken en 2 dagen zwanger! Eindelijk, hebben er 3,5 jaar over gedaan . We liepen al 3 maanden bij de gynaecoloog. Ik heb geen kwaaltjes zoals misselijkheid het enige is dat ik een ontzettende opgezette buik heb sinds ik zwanger ben. Vooral savonds, herkennen jullie dit?

Goede morgen en van harte gefeliciteerd alle aanstaande mama's!

Na  paar dagen van enorme twijfel kan ik vertellen dat ook wij zijn in verwachting van ons eerste wondertje. Na dik twee jaar van proberen, daarvan laatste 6 maanden met IUI behandelingen, hebben we afgelopen maand een maand pauze genomen. Omdat ik het helemaal niet meer trok. Leven in steeds periodes van twee weken maakte me echt ongelukkig en onzeker. Afgelopen maand hebben we express niets getimed, sterker nog op de bewuste dagen rond de eisprong was ik met de nieuwe vloer perikelen bezig en dus niet eens aan "huiswerk" gedacht. Afgelopen vrijdag bedacht ik me ineens dat ik eigenlijk al ongesteld moest zijn, want eerder had ik ooit berekend dat de IUI nummer 6 vlak na de Koningsdag zou moeten plaats vinden. Dezelfde dag nog een test gedaan (en de dag erop in de ochtend) en er kwam een heeeeeel licht streepje op. Vanochtend de digitale test van CB gedaan-en die zei 2-3 weken na de bevruchting. Als alles goed gaat worden we waarschijnlijk 25 december (oei)trotse ouders! Een echte wondertje dus :)

Omdat we al in de medische molen zaten, is mijn echo wat eerder, rond de 7 weken op 10 mei. Ik zag hier al wat termen verschijnen: termijn echo, controlle echo, wat is wat en wanneer krijg je welke?

Groetjes en veel plezier op de roze wolk allemaal!

Elvira

Alle aanstaande mama's gefeliciteerd met de positieve testen!!

@MamaAs; fijn dat je klachten tot nu toe minder erg zijn dan bij de eerste. Bij mijn zijn borsten erger dan de eerste keer. Ja ik merk ook dat het heel anders is als bij de eerste. Omdat je nu weet wat je te wachten staat, ben je  denk ik veel bewuster van alles wat er in je lichaam gebeurt. Vind het wel net zo spannend als de eerste keer. Of alles wel goed is. Heb jij dat ook?

Terug
Bovenaan