Uitgerekend in december 2017!

<p style="text-align: left;">@Elvira & @gebruiker78....  wat moet dat magisch voelen na zown lange tijd. Ik behoor gelukkig tot die groep geluksvogels die daar geen verstand van hebben om zo lang te moeten klussen. Gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap.</p>
<p style="text-align: left;">Vitaliteitsecho = 7 weken (check hartje, bij de ene praktijk wel andere niet. Geen must wel leuk)</p>
<p style="text-align: left;">Termijnecho = 10 weken. Uitgerekende datum vaststellen</p>
<p style="text-align: left;">Geslachtsbepalingecho vanaf 15 weken. Zelf betalen</p>
<p style="text-align: left;">20 weken echo. Gezondheidscheck baby 'verplicht' en wordt vergoed</p>

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdag een zwangerschapstest gedaan en ben zwanger! nog wel heel pril, 4 weken en 3 dagen. Vind het wel heel spannend omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad met 8 weken. Hoop zo dat alles goed gaat, ik blijf maar positief maar kan niet wachten tot de eerste echo!

Wat leuk dat er zoveel nieuwe dames bij zijn, welkom en gefeliciteerd allemaal!!

Ikzelf heb gister een echo gehad voor het hartje en wat was dat mooi op te zien kloppen! En zeker ook een geruststelling dat het klopt en op de juiste plek zit. Over precies 3 weken hebben we de eerste termijn echo en we kijken er naar uit! Na mijn buikgriep van vorige week is de misselijkheid niet echt meer weggegaan, als ik slecht geslapen heb is dit ook een stuk erger dan wanneer ik een goede nachtrust gehad heb. Ik ben nu met verschillende dingen aan het kijken wat voor mij werkt, zoals thee met gember, kleine beetjes over de hele dag eten en voor het uit bed gaan een biscuitje proberen te eten. Op mn werk heb ik het al verteld omdat ik waarschijnlijk wat vaker later zal komen of vanuit huis zal werken. De reactie was erg leuk! Familie en vrienden vertellen we het pas na 12 weken.

Dames gefeliciteerd allemaal,

ik kom hier ook even afscheid nemen, ik heb een miskraam, nou eigenlijk zit ik er nog middenin.

Ik wil jullie allemaal heel veel geluk wensen en hoop dat er in december heel veel mooie kindjes geboren mogen worden.

liefs Denise x

Wat erg voor jullie Denise! Ik leef met jullie mee. Héél veel sterkte en kracht gewenst.

Heb je het voelen aankomen?

Hopelijk kun je het een plekje geven en hebben we snel anders nieuws van je! Liefs

Nee K5 ik verloor opeens bloed vorige week, zonder krampen, donderdag een uitwendige echo gehad en vruchtzakje met iets erin gezien. Ik bleef helder verliezen dus vandaag bij de gynaecoloog geweest en inderdaad een vruchtzakje maar veel te klein en wat aangezien werd voor het vruchtje was waarschijnlijk een schotje ofzo datvkunnen ze verder niet achterhalen. Nu is het wachten tot mijn lichaam het verder afstoot.

Ik had weinig symptomen en dat bleef ook weinig maar dat had ik met mijn 3 kids ook dat ik mij gewoon goed voelde.

dank je voor je medeleven xx

Ik zag je niet meer op de facebook groep, klopt dat k5?

ik wil de nieuwe dames nog wel op de geheime fb pagina wijzen. Het is echt een hele leuke groep met lieve, zorgzame, grappige dames die allemaal in december zijn uitgerekend. Ik vond het heel fijn om mijn ervaringen daar te delen, vragen te stellen en grappen met elkaar te maken.

Het enige wat je hoeft te doen is:

Dorine Sengers (bruin haar met krullen) een vriendschapsverzoek sturen en even een prive berichtje sturen of ze je bij de groep wil voegen.

Ik wil jullie verder veel succes wensen met jullie zwangerschap xx

Wat erg voor je. Schrikken voor je! Hoeveel weken zou je zijn?

Hopelijk is het snel 'voorbij en hoef je geen andere maatregelen. Sterkte!

Terug
Bovenaan