Uitgerekend in december 2017!

Wat erg voor je. Schrikken voor je! Hoeveel weken zou je zijn?

Hopelijk is het snel 'voorbij en hoef je geen andere maatregelen. Sterkte!

Klopt... Ik was te bang dat het toch zichtbaar zou zijn ergens.. gek he. Dit is veel anoniemer. Dat is met mijn eigen fb. Maar... toch mis ik het wel. Miss na de echo volgende week.

Ik heb veel mooie tijden op fb gehad en vond het fijn dat als je iets wilde vragen dat je kon zien wanneer er gereageerd werd en ook veel sneller dan hier. Ook leuk nu iedereen de eerste echo's aan het delen zijn en er word zo leuk gereageerd, in goeie en slechte tijden. Ook vaak tijd voor gekkigheid en heb soms krom gelegen van hetblachen.

Ik hoop voor jou dat je snel wat meer zekerheid hebt met deze zwangerschap en dat je lekker kan gaan genieten :)

@Dns Braam, wat vreselijk voor je. Veel sterkte met de miskraam. Ik hoop dat, mochten jullie het weer gaan proberen, het allemaal wel voorspoedig zal verlopen!

@sdw0710 ja ik vind de 2e zwangerschap misschien nog wel spannender. Bij nummer 1 een van de eerste uit mn vriendenkring dus nog onbevangen. Nu wil ik dit kindje nog veel liever niet verliezen omdat ik in de afgelopen 2 jaar dierbare ben verloren dat ik me daardoor veeeel drukker maak dan voorheen en ook miskramen tm week 21 zien gebeuren. Het uit blijven van serieuze kwaaltjes is heerlijk maar tegelijkertijd denk ik. Is dat wel oke?

@DnsBraam ik kwam deze week dit artikel tegen. Hopelijk helpt het je in het toelaten van het verdriet http://www.babybytes.nl/nieuws/zo-voelt-het-om-door-het-verdriet-van-een-miskraam-te-moeten

Terug
Bovenaan