Welkom en gefeliciteerd Josee en A1987! Wat mooi dat je weer zwanger bent geworden, A1987. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk om in je lichaam te vertrouwen, ik herken het heel erg. Probeer voor je zelf voor te houden dat je zelf niets aan kan doen, dus stressen heeft geen zin... (Peptalk aan mezelf
)
Ik heb gisteren overigens een instructrice van Moeders voor Moeders over de vloer gehad. Omdat ik voor de IUI hCG hormoon heb gehad, heeft de gynaecoloog me verteld dat die medicijn uit de plas van net zwangere vrouwen wordt gemaakt. Dus toen ik ineens zelf zwanger bleek te zijn, heb ik me gelijk aangemeld. Het voelt zo goed om nu aan de andere kant te staan! Plus een extra testje en een erkenning van een buitenstaander dat ik echt zwanger ben
Trouwens, even een andere vraag, wie van jullie heeft al een zwangerschapsdagboek? Ik twijfel heel erg aan eentje aan te schaffen, omdat ik nu heel veel momenten mee maak die graag voor me kleintje wil opschrijven. En aan de ene kant durf ik het nog steeds niet, omdat het nog mis kan gaan, maar aan de andere kant, het kan altijd fout gaan, ook veel later in de zwangerschap. Is dat dan een reden om je herinneringen niet op te schrijven....?
Ook ik houdt ervan om lekker te kletsen
, dus sorry voor een lang verhaal!