Uitgerekend in december 2017!

Hoi allemaal,

ik denk dat ik de goede topic heb gevonden.. gister na verschillende pogingen een topic proberen te zoeken en daarna maar zelf 1 aangemaakt.. kreeg vandaag een berichtje van Dns Braam dat er dus wel een topic was met meerdere dec mama's..

dus ik zou me hier graag aan willen melden.. ik mag mij al voorzichtig een decembermama noemen.. afgelopen dinsdag 7/8 dagen na nod positief getest en ik zou volgens de berekening 26-12 uitgerekend zijn.. ben nou dus 5w 3d.. is ons eerste kindje dus ben super benieuwd hoe alles gaat lopen en kan niet wachten tot de eerste echo..

groetjes, Chanel

Oh vergeet gewoon iedereen te feliciteren die ook zwanger zijn!! Wat erg van mij zeg!! Dus hierbij alsnog..

gefeliciteerd allemaal!!

(zit op die roze/blauwe wolk, en terwijl ik daar zit zit ik ook nog eens met me hoofd in een andere wolk denk ik

Hi Hi,

Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!

Ik heb al wel een dagboek gekocht: oei ik groei, oei wij groeien! Super leuk boek!

Wat algemene vragen al ingevuld en de rest hou ik bij in mijn telefoon. Tot de eerste echo. Dan kan ik daarna beslissen..

Vanmorgen had ik iets licht rood bij afvegen :(

Maar mijn darmen werken ook niet zo. Al drie dagen niet naar de wc en nu ook echt buikpijn daarvan. Misschien volle darmen wat drukt op baarmoeder mond oid... dat hoop ik maar... nu heb ik het al niet meer gezien.

Woensdag de 1e echo!

Elvira en Denise,  Bedankt voor de tips. Inderdaad niet vergeten te genieten want als wel goed blijft gaan dan mis je een heel stuk in blijdschap! Gefeliciteerd chanel! Ik heb inderdaad gelezen dat alles beter doorbloed is dus kan ook een kleine beschadiging zijn! Hou het in de gaten en bel evt voor de zekerheid de verloskundige als je het niet vertrouwd! Spannend de eerste echo!

Ik heb geen dagboek, denk dat dit niet zo bij me past! En durf het ook niet ivm mijn ervaring met miskraam. Maar het zijn wel leuke boekjes!

Je hebt het gevonden Chanel welkom en nogmaals gefeliciteerd.

ennuh je kan nu gewoon alles op je hormonen gooien hoor vergeetachtigheid enzo ;). Hihi

KK oei vervelend dat maakt je heel onzeker, wat je zegt is meestal het geval alles flink doorbloed en als je opstipatie hebt kan je daar last van krijgen. Je kan wel altijf ff de vk bellen hoor zij kunnen je advies geven en geruststellen. Een paar tips tegen de opstipatie: lijnzaad door de yoghurt als ontbijt, half uur voor ontbijt 2theelepels appelazijn in een groot glas water drinken en zoiezo extra veel proberen te drinken en veel vezels zoals fruit en groente eten. Kiwi in plakjes en met schil en al eten schrijnt ook heel goed te zijn. Succes x

<p style="text-align: left;">@Dns Braam ja na lang zoeken toch gevonden!! Hahaha.. en ja gelukkig is het een legale reden geworden om alles op je hormonen te mogen gooien..</p>

Dankjewel Denise! Toch maar de verloskundige gebeld na weer bloeding na toilet bezoek. Nu meer en bruin. Ze hadden nog een plekje vrij dus zei kom maar even langs.

Goede echo, 7w en 2 dagen schatte ze nu in. Zij zag een kloppend hartje maar ik zag dat zelf nog niet heel duidelijk haha. Ze zei dat zij heel tevreden was nu en woensdag de 8weken echo en intake.

Heel fijn dat ze dit zo deden maar toch ben ik nog niet helemaal gerust hoor haha. Ik zag het hartje nog niet zo goed en dat geeft me minder bevestiging. Ondanks dat zij nu zei het wel te zien en tevreden was.

Nu toe leven naar woensdag en hopelijk zie ik dan een overtuigend hartje!

Terug
Bovenaan