Uitgerekend in december 2017!

Oh wat goed dat je gelijk een echo hebt gekregen, en dat het er goed uitzag. Ja bloed blijft gewoon echt altijd eng en spannend. Ik hoop voor je dat het gewoon allemaal goed komt en je straks een nog mooiere echo hebt en lekker kan gaan genieten x

@K K, fijn dat je zo snel terecht kon! Als de verloskundige ziet dat het goed eruit zag dan zou ik dat zeker gewoon vertrouwen, maar wel fijn dat je woensdag weer een echo heb, toch even een extra bevestiging.

Ik hoop dat je dan zelf ook het hartje goed kunt zien, wij hebben het hartje afgelopen maandag zien kloppen, heel speciaal moment was dat. Een soort diamantje die je steeds ziet glinsteren zo zou ik het omschrijven.

@Elvira, ik heb geen dagboek. Maar dat is omdat dat niet zo bij mij past. Wel maak ik iedere week een foto omdat ik het leuk vind om te zien hoe ik groei tijdens mijn zwangerschap, aan het eind zet ik ze achter elkaar in een filmpje zodat ik mooi het groeiproces kan terug zien.

Ik ga ook meedoen met Moeders voor Moeders, dinsdag komt ze langs voor uitleg/instructies.

Kk wat een opluchting! Fijn dat je zo snel terecht kon! Hopelijk blijft de verdere zwangerschap goed gaan zonder paniek momenten!

@ Jasmijn, ja klopt, ik heb me inderdaad ook voorgenomen om foto's te maken. Hebben nu de eerste foto op de camera in ieder geval. Later wil ik op de foto steeds een klein kaartje met het aantal weken verstoppen :D

Wat leuk trouwens dat je met Moeders voor Moeders ook mee gaat doen. Mag ik je vragen of je al eerder ervan wist, of ben je door mijn post gaan kijken?

Ik ben trouwens een stuk minder hier te vinden, omdat op Facebook toch handiger te lezen / reageren is....

@Elvira, ik wist er wel al van. Mn zus heeft het met haar zwangerschappen ook gedaan en er toen over verteld. Voor mijzelf wou ik eerst even de 8 weken echo afwachten en toen dat goed zat ging ik mij gelijk aanmelden!

Hallo,

Van harte gefeliciteerd allemaal !

Ik ben hier voor eerst , ben ook in december uitgerekend,  ik denk zelf vandaag 8 wkn en 3 dgn te zijn. Morgenvroeg 1e (inwendige) echo, beetje nerveus voor inwendig maar ik lees hier op forums dat dat meer duidelijke echo is dan uitwendig.

Dit wordt mijn 2e kindje, mijn eerste is al 17, dus is allemaal weer redelijk nieuw voor me ( zowiezo alles erg gemoderniseerd! )

Zin in morgen, ik laat morgen graag weten hoe mijn echo is gegaan :)

Terug
Bovenaan