Uitgerekend in december 2017!

Hallo allemaal!

ik ben nieuw hier en ben 16 december uitgerekend.

heb zelf al een dochtertje van bijna 8 dus het zal allemaal weer even wennen zijn.

Ik wou me al eerder aanmelden voor deze groep maar ben afgelopen 2 weken zo ziek geweest. Ontstoken borsten en koorts en zo moe dat ik bijna me bed niet uit kwam.

vandaag voor het eerst dat ik weer een beetje fit ben. Herkennen jullie dit?

De ontstoken borsten niet quincy wel het feit dat naar mate de dagen verstrijken ik vaker en meer misselijk ben. Vanochtend zodanig dat ik in bed ben gebleven.

Dus ik denk dan maar dat is goed de hormonen doen zijn werk. Nog een week en een dag wachten enhopelijk weten we dan meer. Ik denk nu ongeveer zes weken zwanger te zijn

Hoi allemaal,

Na mijn miskraam bij 8 weken (13 maart) ben ik nu weer zwanger.

Als ik het goed heb berekend ben ik in december uitgerekend..

Ik zit nu alleen in een dilemma.. ik heb een mega opgezette buik en vraag me af waar het vandaan komt. 15 mei heb ik mijn 1e echo..

Jullie nog tips en trucs om me kalm te houden tot de 1e echo..

Hallo allemaal ik heb weken geleden een berichtje hier geplaatst toen ik wist dat ik zwanger was. Nu vandaag de echo gehad wat is dat toch weer speciaal ben zelfs een week verder als gedacht. Bij mij is het 10 jaar geleden dat ik zwanger was van mijn zoontje en toen was ik pas 16 dus alles is zo anders en weer wennen heel leuk allemaal.

Hey Tanya!

die opgezette buik herken ik wel hoor. Ben nu 7 weken zwanger maar pas mijn normale broeken al niet meer.

Vooral in de avond lijkt het alsof ik een ballon heb ingeslikt

Opgezette buik komt door je darmen ik denk dat vele van ons het herkennen haha. Wat leuk Michelle gefeliciteerd!

ik begin erg zenuwachtig tr worden.. nog een dikke week wachten en hopen op een goede echo

@Quincy28, ik ben naast zwangerschapskwaaltjes ook echt flink ziek geweest dat ik in bed moest blijven. Volgens mij komt dat door de slechte weerstand die je helaas hebt bij de zwangerschap.

@Jonge vrouw anoniem, die misselijkheid is hier ook hoor, pfff. Morgen ga ik mn baas bellen of ik tijdelijk vanuit huis mag werken. Niet zo handig, maar het is hopelijk een tijdelijke oplossing tot de hormonen weer wat afnemen en ik wat stabieler ben

@Tanya Davelaar, dat wachten is vreselijk! Ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken en wat afleiding te zoeken. Ik zeg ook herhaaldelijk tegen mijzelf 'de tijd gaat vanzelf voorbij, daar is niks aan te doen dus relax' hahah. Ik heb niet echt het idee dat ik een opgezette buik heb maar niks zit meer echt lekker, al mn kleding voelt benauwend aan. Misschien toch maar binnenkort positiekleding aanschaffen.

@Michelle P, hoeveel weken ben je nu?

Terug
Bovenaan