Uitgerekend in december 2017!

dames misschien kunnen jullie me gerust stellen, of niet haha..

2 dagen geleden had ik een goede echo. alleen gister avond kreeg ik steken in m'n buik. Bij rustig zitten ging werd dit minder en ging het uiteindelijk weg.

Nu ben ik op mijn werk en heb een zittende baan. Maar heb nu ook van die krampen vooral rechts maar begint nu in mijn hele onderbuik. trekt ook lichtjes door naar m;n onderrug en bovenbeen

Iemand hier ervaring mee, moet ik me zorgen maken? dat doe ik al natuurlijk maar is het terecht?

ps 7 weken en 2 daagjes zwanger

@jonge vrouw anoniem, ik heb ook wel eens steken of buikpijn. Maar eerlijk gezegd maak ik mij daar niet zo druk om, je lichaam is naar mijn idee heel druk bezig met groeien en organen een stukje verschuiven om plaats te maken. Zolang je er geen bloed bij verliest en het niet extreem aanhoudende pijn is zou ik mij geen zorgen maken. Maar je kunt natuurlijk altijd even je verloskundige bellen als je er niet gerust op bent.

Ik heb hiervoor gebeld met verloskundige die gaf aan zolang je niet hele dag ondraagelijke steek/pijn hebt en geen bloedverlies is er geen reden tot zorgen

Hoi hoi,

ik heb 19 april positief getest en denk ong. 26december uitgerekend. Wordt ons 2e kindje. Ik las iets over een fb groep. Waar kan ik me aanmelden?

Ja klopt inderdaad de vk zei ook als ik geen bloedverlies heb is het waarschijnlijk gewoon oké en is heel normaal die krampen.

Alleen nu ben ik weer opnieuw bezorgd misselijk ben ik al 2 dagen niet meer en nu tot nu toe deze ochtend ook niet meer zo'n pijn aan mijn borsten als voorheen.

ik maak me echt zorgen , misschien dat de gevoelige borsten straks terug komen maar dit voelt onzeker

Jonge vrouw heel herkenbaar. Dit was de reden dat ik afgelopen dinsdag een echo kreeg omdat ik ook in paniek was. Had een ander gevoel en minder symptomen. Maar deze zijn er inmiddels weer wel. Het kan ook wisselen per dag! Ik vind fijn om te kunnen bellen met de verloskundige als ik onzeker ben. Mogelijk is dit een tip voor je! Succes...

Gebruiker, je moet even terug lezen in dit forum. Daar staat geschreven hoe je in de Facebook groep komt. Gefeliciteerd!

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier, zal eventjes heel kort vertellen... na bijna 4,5 jaar samen te zijn met mijn partner vonden wij dat het tijd werd voor 'n kindje. Ik heb 4 jaar lang een mirena spiraal gehad. 16 maart eruit laten halen, 18 maart al mijn 1e menstruatie. Natuurlijk geen idee hoelang mijn cyclus duurt.. dus we konden nergens vanop aan. En toch 29 april een positieve test, echt zo snel.. Volgens de berekeningen ben ik dan 23 december 2017 uitgerekend. 19 mei de 1e echo... we vinden het allemaal erg spannend..

Groetjes

Terug
Bovenaan