Uitgerekend in december 2017!

Miepmans en co: ik heb met zeven weken een echo gehad waarbij ik het hartje heb horen kloppen! Ieder echo apparaat kan dat maar ze moeten 't ff aanzetten. Gewoon vragen dus!

En jonge anonieme vrouw: check bandenpijn ff op Google. Dat heb je denk ik.

Even een vraagje voor de dames die de NIPT gaan doen, willen jullie ook de nevenbevindingen te horen krijgen of alleen de 3 standaard chromosomen uitslag? Ben benieuwd naar jullie motivaties daarvoor. Wij hebben dinsdag de intake+termijnecho en moeten dit dan aangeven.

Ik moet dinsdag ook ik wil denk ik alleen de 3 weten en eigenlijk liever nog alleen die 2 (geen down) zou niet weten wat ik moet als blijkt dat het down heeft daar is toch geen beslissing over te maken? Pff ingewikkelt he

@iris kip, Ja pff heel lastig hoor! Aan de ene kant denk ik van waarom ook niet de nevenbevindingen als ze toch mn bloed hebben, maar aan de andere kant denk ik misschien toch geen nevenbevindingen na het lezen van die verhalen over stellen dat ze een afwijkende nevenbevinding hadden, vervolgens de medische molen in moesten wat stress en risico's voor het kindje met zich kan meebrengen om vervolgens te horen dat alles toch goed zit. In mijn en mijn partner zijn familie komen ook geen afwihkingen voor. Wat is jouw reden om geen nevenbevindingen te willen laten onderzoeken?

Eigenlijk dezelfde reden als jou.

En mocht er wel wat zijn hoe erg zou het dan wezen? Dan geniet ik liever van de zwangerschap en denk dat er dan wel mee om te gaan is? Ik weet het ook niet ene kant mooi dat die test er is andere kant geeft het ook wel veel dillema's

Ja inderdaad, daar neig ik toch ook wat meer naartoe om wat je zegt dat je dan (als die andere standaard chromosomen-onderzoeken goed zitten) wel gewoon van je zwangerschap kan genieten. Maar zeker weten doe ik het nog niet. Twijfels, twijfels, twijfels! Dinsdag moeten we de knoop doorhakken, nog even een paar nachtjes erover slapen.

Hi meiden,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap en ik ben ook in december uitgerekend!

Ik ben er benieuwd naar jullie mening over iets: ik ben benaderd door het televisie programma: Vier handen op een buik, zou ik hieraan meedoen??? Van mijn ouders krijg ik weinig tot geen steun, dus ik denk dat het programma mij wel verder kan helpen.

Groetjes,

Sophie<b></b><i></i><u></u>

Meiden,

Ik ben morgen 8 weekjes zwanger maar mijn broeken knellen heb gisteren een zw broek aangeschafd. Wat zitten die broekjes heerlijk!

Nu ben ik geen super slanke dame maar op mijn werk denken ze al iets te zien en moet mezelf goed houden om te blijven verkopen dat het niet waar is haha.

Iemand die dit al eens heeft meegemaakt?

Terug
Bovenaan