Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jonge vrouw anoniem, soort van herkenbaar!! Ik ben woensdag 8 weken en heb t gevoel dat je t kunt zien (al zegt mn man van niet ) Ik draag eigenlijk alleen leggings en pantys dus kan nog wat ruimte missen
@Sophie Dekker, Ik ben een grote fan van dat programma en vind dat de hulpmoeders altijd erg goed hun best doen om de desbetreffende (tiener)moeder verder te helpen. Zeker als je zelf aangeeft dat je ouders weinig tot geen steun geven dan zou ik de hulp in het programma met beide handen aanpakken!
@jonge vrouw anoniem, ik heb onlangs ook al zwangerschapsbroeken aangeschaft. Ik heb een zittend beroep en gewone broeken knellen dan gewoon teveel.
Spannend he?! Wij gaan het ook vlak daarna vertellen. Aan de ene kant vinden we t beiden fijn dat het dan geen geheim meer is, aan de andere kant ben ik vooral ben voor de bemoeienissen van anderen (we hebben beiden erg bemoeizuchtige families )
Hoe reageerden ze op je werk? Ik wil het na de 10 weken echo vertellen omdat ik verwacht dat de uitgerekende datum nog verschuift
haha ja ik ken je gevoel. bij de vorige zwangerschap (miskraam) waren er ook veel bemoeiennissen de eerste weken al. Ben erg duidelijk geweest toen naar de mensen die het toen wisten.
Nu is er een afstandje, maar gaat wel goed nu Gewoon zeggen als je de bemoeiennissen vervelend vind!
Op mijn werk reageerden ze goed. wat dat betreft heb ik een makkelijke baas, hij vind het alleen maar tof voor me. Ik vertelde dat ik opnieuw in verwachting ben en zijn reactie was '' wat leuk, proficiat! hoe voel je je?''
Ja ik denk dat mijn uitgerekende datum ook nog verschuift, ietsje. staat nu op 26 december haha
@jasmijn: Ik vind het programma ook leuk om te kijken, maar om er zelf in te zitten vind ik wel spannend. Wat zou jij doen, zou jij bijvoorbeeld mee willen doen aan het programma?
@Sophie Dekker, Het is natuurlijk ook niet niks, iedereen ziet je dan ineens op tv. Ikzelf zit in een andere situatie waarbij ik die hulp niet nodig heb en daarbij zou ik zelf niet op tv willen. Maar als je daar geen problemen mee hebt en je denkt dat je die hulp goed zou kunnen gebruiken dan zou ik ervoor gaan.
Wat duurt de dag lang, heb pas om half 7 vanavond de intake en daarna de termijnecho. Echt heel spannend, heb er helemaal extra buikpijn van gekregen en ben nu ook extra misselijk van de zenuwen denk ik. De volgende echo wil ik wat vroeger op de dag plannen, dan hoef ik niet zo lang in spanning te wachten hahah