Uitgerekend in december 2017!

Alles zag er goed uit, de baby was lekker aan het bewegen. Heel bijzonder en leuk om te zien! Nu hebben we ook een goede meting kunnen doen en morgen ben ik precies 11 weken en uitgerekend op 6 december.

@Miepmans we hebben gekozen voor de nipt maar zonder nevenbevindingen.

@jonge vrouw anoniem, ik kijk nu wel vaak naar de echo foto's en ben dan blij dat het goed groeit. Het genieten en vertouwen dat het goed gaat, komt nu ook steeds wat meer. Ik ga vandaag bloed prikken, wou dat eigenlijk gister doen maar was zo naar van de hitte dat dat niet lukte. Als de uitslag binnen is (hopelijk een goede uitslag) dan gaan we het vertellen. We houden iedereen nog met smoesjes op afstand, want ik ben in het echt super slecht in iets achterhouden haha.

Het is moeilijk he? Om het voor je te houden! Ik verspreek me echt bijna continue :p

Ik heb het afgelopen week aan een goede vriendin verteld en mijn man op zijn werk. De rest komt na de echo dus ik denk zo met Pinksteren. Ik ben alleen bang dat we ergens een gat laten vallen en dat iemand het via via te horen krijgt :(

@Miepmans, hahah ja het is zeker moeilijk. Maar ik denk ook maar zo, de langste tijd om het geheim te houden zit erop, die extra week/weken moeten we ook kunnen

Hoi allemaal!

Ben 8 weken zwanger ( Maandag 9 ) en heb sinds gisteravond een soort menstruatie achtige buikpijn, vanavond ook weer .. Iemand dit dit herkent ?

mama Kimberley

Terug
Bovenaan