Uitgerekend in december 2017!

@Jasmijn ik voel me nu inderdaad ook net beter. Tja, we zijn blijkbaar best wel vatbaar. Dus bij zieke mensen blijf ik even uit de buurt. Zit niet op griep te wachten.

@Door ik ga me aanmelden!

Nee mn 2de maar mijn dochter is nu 11 dus is wel al weer even geleden

Ik had net een hele tekst maar de helft komt niet door volgens mij

Dit is mn 2de zwangerschap als alles klopt ben ik rond 1 december uitgerekend maar moet je eerlijk zeggen de eerste zwangerschap dacht ik niet echt na dacht ik alleen maar oooh leuk maar dit keer vind ik het dood eng

Dit is mn 2de zwangerschap als alles klopt ben ik rond 1 december uitgerekend maar moet je eerlijk zeggen de eerste zwangerschap dacht ik niet echt na dacht ik alleen maar oooh leuk maar dit keer vind ik het dood eng 13 april heb ik mn echo dus spannend allemaal en ik besef het ook echt nog niet

Hoi dames, ik wil mij ook aansluiten, ik ben 6 december uitgerekend maar vind het allemaal nog erg spannend.

vorige jaar oktober heb ik met 6 weken een miskraam gehad en dat zit nog erg in mijn hoofd. Ik hou het nu nog even stil voor mijn omgeving totdat ik mij wat zekerder voel. Ik heb bijna geen symptomen alleen beetje moe en af en toe honger en veel plassen maar verder niks en dat maakt mij ook wel onzeker.

ik heb al 3 lieve kindjes en hoop dat ik in december nummer 4 mag ontvangen.

groetjes Denise

Terug
Bovenaan