Uitgerekend in december 2017!

Voor mij ook nog 65 dagen! Spannend! Ik kijk er ook heel erg naar uit. Voor ons de tweede en bij de eerste ging het echt soepel waardoor ik absoluut geen nare herinneringen heb aan de bevalling dus dat is fijn. Dus hopelijk heb ik dit keer weer geluk

Hallo mama's (to be)!

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie voor de opleiding communicatie. Hiervoor heb ik jullie hulp nodig ;)
Zouden jullie zo lief willen zijn deze enquête in te vullen?

https://www.survio.com/survey/d/A4U7O3P9D5A3X6W3F

Ik zou jullie heel dankbaar zijn! Er wordt ook een leuk prijspakket verloot op maandag 9 oktober onder de respondenten!

Komt er al iets van vloeistof uit jullie borsten eigenlijk? Ik heb nu 2x een vlekje gezien op mn hoeslaken ter hoogte van mn borst, maar in mn kleding of bh dus nog niet en er komt ook niets uit als ik erop druk. Misschien is het dan een vlekje van iets anders toevallig op die plek of kan je heel soms al wat vloeistof lekken, ik weet dat niet zo goed. Denk dat ik dat volgende keer even ga vragen aan de verloskundige, maar was benieuwd of jullie ook al iets ervaart hebben met vloeistof uit jullie borsten?

Hoi Jasmijn,
Ja ik heb dat al best een tijdje en moet zeggen dat de hoeveelheid wel meer wordt..
Het is niet elke dag hoor, maae toch wel regelmatig. De vlekken in kleding 'drogen' vrij snel en het is ook maar net welke kleur je draagt!
Ik merk het met name in de ochtend.. ? baalde er in t begin flink van en voelde me vies (vooral tegenover vriend) , maar uiteindelijk 'wen' je er gek genoeg aan en maken we er nu zelfs grapjes over!
Soms draag ik nu zo'n oude softe bh snachts, evt met van die cups (pads, haha) erin, maar die blijven bij mij niet zo goed zitten.

Hopelijk heb je hier iets aan!
Groetjes, Mariska

Wat voel ik me suf, de reden waarom ik nog meer twijfelde of het wel echt uit mn borsten kwam is omdat ik dus ook geen gaatje zag in mn tepel. In mijn gedachte komt melk uit 1 gat, geen idee waarom ik dit dacht eigenlijk. Maar goed nu weet ik dat je tepel meerdere kleine uitgangen heeft waar het uit komt.

Zijn er meerdere van jullie die veel last hebben van harde buiken bij mijn zoontje ook gehad en toen begon de bevalling bij 36 weken Maarja nu pas 32,5 week dus dat is wel erg vroeg. Moet deze week weer naar de verloskundige dus ga het daar maar even vragen.

Hier ook last van harde buiken, de verloskundige vertelde mij vorige keer dat ik rond deze tijd meer harde buiken kon verwachten omdat mn kindje dan weer in een groeispurt zou zitten. Had dat een paar weken ook vaak en toen was dat blijkbaar ook in een groeispurt. Het voelt zeker niet prettig en ik probeer gewoon zoveel mogelijk rustig aan te doen.

Hoe gaat het met iedereen? Al aan de kamertjes begonnen? Wij hebben eerder deze week wat meubeltjes in elkaar gezet en ik denk dat ik zo rond de 37 weken alles ga wassen. Moeten nog een paar spulletjes kopen en dan is alles compleet. Ben vandaag precies 34 weken zwanger en krijg nu ook meer last van buikpijn maar de verloskundige vertelde dat dat normaal is. Hebben jullie ook meer buikpijn?

Terug
Bovenaan