Uitgerekend in december 2017!

Gezellig om zo in contact te zijn ik weet net 2 dagen dat ik zwanger ben heeel spannend en hopelijk snel door deze spannende eerste periode heen!

Hallo

Ook ik ben nieuw hier en zwanger van ons 2de kindje!

Wij hebben een zoontje van 10 maanden, 31 maart had ik een geheel overwachtse positieve test!

Wij waren best wel even van de kaart want we wilde dit jaar wel weer voor een 2d gaan maar het gaat nu allemaal iets sneller..

Ik ben vandaag 4+4 of 4+6.. 25 april de eerste echo

het is inderdaad mijn eerste zwangerschap.  ik maak me wel een beetje zorgen eigenlijk. ik voel en merk helemaal niks. geen kwaaltjes ofzo. ik had gevoelige borsten maar dat word ook al een stuk minder. herkennen jullie dat ook of moet ik verloskundige bellen?

Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben nu zelf 5 weken en 4 dagen zwanger. Helaas heb ik buiten iets sneller vermoeid en meer plassen geen symptomen. Ik begin me langzamerhand dan ook een beetje zorgen te maken of dit een teken is dat het verkeerd gaat. Bij mijn zoontje (eerste zwangerschap) had ik meer symptomen, helaas zijn zw 2+3 in een miskraam geëindigd het afgelopen jaar. Ook hier werden de symptomen minder na een bloeding. Ben benieuwd naar jullie ervaring, moet ik me zorgen gaan maken?

Liefs, Y

Hi allemaal,

Gefeliciteerd!

Ook ik ben nu 5 weken zwanger voor de eerste keer. Ik ben onwijs gestressed en helemaal benauwd. Terwijl we het planden en wilden en ernaar uitkeken is het nu ineens eng.

We keken naar de test, zagen hem positief worden en we werden ineens serieus. Ik ben net van baan geswitched (heel goede carrière move) en zit nu in m'n proefperiode. Misschien is het ff een mix van spannende dingen maar ik voel me niet blij :(

vorige week wist ik het nog niet dus heb ik op vakantie heel wat wijntjes gedronken. Nu ben ik bang dat ik het verpest heb. Ook slikte ik nog geen foliumzuur :S

Verder heb ik totaal geen symptomen tenzij stress meetelt. Weet iemand hier iets van?

Kimmie, VYM en Everdebever. Ik zelf heb ook niet veel symptomen, af en toe buikkrampen en gevoelige borsten en een drogere mond. Sommige meiden hebben de eerste 7 weken echt nergens last van. Dus ik zou mij niet zo druk maken dat we weinig symptomen hebben, ik zie het meer als een lekker rustig begin van het avontuur!

Om die wijntjes zou ik me niet zo druk maken, vanaf nu zou ik niet meer drinken en zeker aan de foliumzuur beginnen

Gefeliciteerd iedereen,

ook ik heb bijna geen symptomen terwijl ik bij mij miskraam vorig jaar al ver voor nod veel symptomen had. Mijn andere 3 zwangerschappen had ik ook weinig sumptomen en die zijn allemaal goed verlopen. Hoewel ik het ook heel spannend vind op dit moment en hoop op een mooie echo over 3 weken probeer ik het toch naast me neer te leggen en ervan te genieten, ik denk dat die onzekerheid ook wel door de hormonen kan komen.

Ik blijf liever op het forum. Ik maak bijna geen gebruik van facebook en dit is nog lekker anoniem. Misschien later in de zwangerschap

Terug
Bovenaan