Uitgerekend in december 2017!

@Sheilav, wat heb je snel al een echo. Lijkt me wel fijn om zo snel al een bevestiging te krijgen. Het is ons eerste kindje en ik besef het ook echt nog steeds niet hoor. Ik denk dat ik het pas echt zal gaan beseffen bij de eerste termijnecho, we hebben die op 16mei. Het voelt nog steeds zo onwerkelijk!

@Dns Braam, ik heb ook nog niet zoveel symptomen. Zo nu en dan buikpijn, gevoelige borsten en sinds gister enorme dorst. Ben de afgelopen week enorm verkouden geweest, maar sinds gister iets beter maar nog niet helemaal bovenop. Had je bij je eerdere kinderen wel veel symptomen in de eerste weken?

Jasmijn, ik had bij mijn vorige zwangerschap (die tot een vroege mk eindigde) al ruim voor nod kwalen zoals rugpijn, misselijk, gekke dingen willen eten ik voelde het gewoon op en top maar nu je mij die vraag stelt denk ik aan de 3 andere zwangerschappen en toen was ik er ook totaal niet mentaal mee bezig alleen kreeg ik op een gegeven moment het idee van hey volgens mij ben ik zwanger. Dus ik denk dat die extreme symptomen de vorige x erop duide dat het juist niet goed zat. Het blijft in ieder geval spannend :eek:

@Dns Braam, Ik hoop dat dat dit inderdaad een goed teken is dat je nu net als bij je andere voltooide zwangerschappen minder extreme symptomen hebt. Het blijft zeker spannend. Bij ons is dit ons eerste kindje en pff was het maar alvast 12 weken dan heeft het wat meer zekerheid dat de zwangerschap doorzet. Ik probeer er niet al teveel aan te denken, maar echt genieten kan ik er nog niet, ik hoop dat het als alles goed zit na de 12 weken wel lukt. We gaan het daarna ook pas aan mensen in onze omgeving vertellen.

Ja Jasmijn het blijft echt spannend elke keer weer. Ik mag gelukkig al met 8 weken komen voor een intake en een echo, daarna ga ik het ook pas vertellen :). Wat je zegt we moeten er gewoon lekker van gaan genieten (voor zover dat lukt)

hallo allemaal.

ook ik heb positief getest en mag 2 mei naar de verloskundige. waarschijnlijk 5 december uitgerekend. ik ben vandaag precies 5 weken zwanger.

zo onwerkelijk allemaal.

ik heb alleen gevoelige borsten en soms kramp in me onderbuik. ik kan wel egt genieten maar ik vind het ook wel erg spannend en eng allemaal.

me mond houden vind ik ook erg lastig.

zo benieuwd naar de eerste echo. hopen dat alles goed is.

Geniet ervan meiden. fijn dat we toch ons gevoel enzo kunnen delen hier.

liefs. kimmie

@Kimmie, gezellig dat je erbij bent! Is dit je eerste zwangerschap?

Leuk om te lezen dat we allemaal best gelijk lopen met onze zwangerschap!

Hallo allemaal,

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen! Ik ben nog een beetje onwennig bij het schrijven op een forum.

Ook ik heb positief getest, dit is mijn derde zwangerschap maar mijn eerdere twee zwangerschappen zijn behoorlijk lang geleden dus ik vind het heel erg spannend.

Ik ben nu 5 weken zwanger, 10 april heb ik mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog. Dit is ivm een medische indicatie, ik gebruik medicatie tegen een hoge bloeddruk.

Ondanks dat het nog heel pril is heb ik toch al best veel last van kwaaltjes. Misselijk, koude rillingen, hoofdpijn en flinke steken onder in mijn buik.

Liefs MissB

Hoi!

Gefeliciteerd iedereen met een positieve test. Geheel onverwacht vorige week ook positief getest. Echt heel blij mee! Ik ben uitgerekend rond 7 december.

Wegens medische redenen deze week al een echo gehad om te kijken of het vruchtzakje deze keer wel in de baarmoeder zit. Dat bleek gelukkig zo te zijn :D

Volgende week weer een echo, hopelijk dan een kloppend hartje ❤

Liefs

Terug
Bovenaan