Uitgerekend in februari 2017

Iedereen gefeliciteerd :)

Hoi ik ben 5 en halve week zwanger :)  uitgerekend op 17 februari 2017 paar jaar geleden een miskraam gehad en nu bijna helemaal geen verschijnselen. Alleen wat iets wat pijnlijke tepels en eten staat me wel een beetje tegen. De test zegt toch echt positief ik krijg met 8 en halve week me eerste echo. Ik hoop dat alles goed is maak me toch best zorgen..

Hallo allemaal,

Aller eerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Afgelopen donderdag hadden wij een positieve test! Heel onwerkelijk maar super gelukkig! Volgens mijn berekening zou ik 21 februari uitgerekend zijn.

26 juli heb ik m'n eerste echt en ben dan bijna 10 weken. Moet dus nog ruim 5 weken geduld hebben en dat is nou net m'n beste eigenschap haha. Gelukkig voel ik me tot nu toe prima.

Gezellig om met jullie mee te kletsen, zeker nu niemand het nog weet is het erg fijn om je verhaal kwijt te kunnen.

Wanneer zijn jullie van plan ouders en broers en zussen het te gaan vertellen?

Liefs, Patricia

Wat gezellig druk hier!
Ik heb vrijdag een echo gehad (uitwendig, hoera, haha!) en alles gaat goed! Het hartje klopt mooi en ik kan op de foto ook echt de vorm van de baby zien, heel tof!

Onze ouder en broers zijn op de hoogte, net als mijn 2 beste vriendinnen en mijn baas. Ik ben behoorlijk ziek, heb inmiddels medicatie gekregen want het bleef de hele dag. En ik kon niet eindeloos smoesjes verzinnen. Vind het ook wel fijn om te kunnen bespreken en mocht het onverhoopt mis gaan zouden we het ook met deze mensen delen.

Hey dames.

Vandaag onverwacht al mijn eerste echo gehad. Had dit weekend en vanochtend last van wisselend heel licht bloedverlies. Ivm mijn eerdere miskramen maakte ik me toch zorgen, dus daarom deze echo. Bij de uitwendige echo zagen ze al wel iets in het vruchtzakje,  maar was te klein om goed te beoordelen. Bij de inwendige echo zag ze meteen een hartje kloppen, dus ben helemaal blij. Op basis van deze echo zou ik net voorbij de 6 weken zijn ipv 7 weken, maar verder zag alles er goed uit.

Hallo dames,

Sinds 1 week weet ik nu dat ik zwanger ben.

We hebben 1 ronde met de laagste dosering Clomid gehad. Dit heeft dus gelijk goed gewerkt. Op 5 juli ga ik naar het ziekenhuis voor een 7 weken echo. Dit is standaard bij vrouwen die clomid gebruikt hebben. Ik vind het zelf wel erg fijn dat ik al met 7 weken een echo heb, ipv rond de 10de week. Ik vermoed dat het een inwendige echo wordt, maar dat vindt ik niet erg. Meer duidelijkheid en het gevoel ken ik toch al van alle echo's tijdens de clomid-behandeling.

Als alles goed gaat ben ik rond 20 februari uitgerekend!

Hier mijn 3e zwangerschap. 1e was na 1 IUI behandeling raak.  Dus toen in juli vorig jaar ons dochtertje geboren werd gedacht: we laten het op zijn beloop natuurlijk zwanger worden zal toch niet lukken.  En hoppa!  Gestopt met de borstvoeding en zwanger! Ik zou uitgerekend zijn op ons dochtertjes 1e verjaardag.  Dat was even schrikken maar al snel waren wel super blij! Helaas is die zwangerschap bij 16 weken misgegaan en is ons 2e dochtertje op 9 februari dood geboren.

Omdat het bij mij nu wel erg was gaan kriebelen toch weer snel er voor gegaan.  Op mijn mans verjaardag getest en weer zwanger! Ik ben 5 februari uitgerekend.  Vind ik wel een mooie gedachte: ongeveer 1 jaar na de geboorte van onze 2e dochter.

Morgen hebben we een echo en krijgen we info over de NIPT waar we voor in aanmerking komen. Op zich wel spannend maar ik heb vertrouwen.  We hebben immers al een gezonde dochter.

Verder eigenlijk geen klachten,  het is dat we positief getest hebben en ook bij moeders voor moeders een positieve test. Anders zou ik denken dat er niets aan de hand was.

Sterkte allemaal!

@ Cindy wat fijn dat alles er toch goed uit leek te zien...

@ Linda Welkom bij de groep.

@ gebruiker 788782   Jeempie dat is niet niks.

Goed dat je zoveel vertrouwen hebt.

Ik vind het forum hier verre van handig.

Bij mijn vorige zwangerschap hebben we met de actieve meiden een besloten Facebook groep opgericht. Hierin kan je alleen lezen als je lid bent van die groep.

Een makkelijker medium om te reageren, ook heb je dan een gezicht bij degene die het berichtje plaatst.

Zijn er meer die hier wat voor voelen?

Hier vol in spanning... woensdag ochtend echo.... zooo benieuwd.
Ben nog steeds heel erg misselijk en zo moe. (zo onhandig als je er al 2 hebt lopen)
maar we komen er wel door. :)

Wondernummer3in2017, dat is zeker een goed idee maar dan wel pas zodra het bekend gemaakt mag worden denk ik. Nog even een paar weekjes wachten dus.

Welkom allemaal bij de groep en gefeliciteerd!

Hier even wat spanningen. Eigenlijk al bijna twee weken last van bruine afscheiding. In principe niet echt spannend maar zaterdag ook wat helderrood bloed (niet veel) en vandaag ook weer een beetje. Vandaag helaas in combinatie met lichte krampen.

Woensdag heb ik mijn intake gesprek dus dan ga ik dit gelijk navragen. Hoop dat het allemaal goed gaat. In de familie komen behoorlijk wat miskramen voor en deze kleine uk is heel erg gewenst.

Terug
Bovenaan