Hallo lieve meiden,
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Ik heb gister mijn eerste echo gehad bij de gyn. Omdat we niet wisten hoelang ik zwanger was.
Ik was gister precies 6 weken het hartje klopte en het was 4,5 mm.
Over 2 weken weer terug naar gYn. Om te kijken of we meer zien.
Ik vind het allemaal heel spannend en tel echt van afspraak naar afspraak af. Zo komen we vanzelf bij de 12 weken en hoop ik dat ik wat zekerder word.Ik slik medicijnen voor mijn schildklier daar zijn ze 2 weken geleden achter gekomen en was nodig voor het kindje.
Oja en ik ben volgens de berekening van gister 06-02-2017 uitgerekend.
Verder voel ik me goed alleen heel veel last van maagzuur( nog niet misselijk) klein beetje sneller moe. En savonds een onwihs opgeblazen buik.
Hoe gaat het bij jullie? Hoe voelen jullie je?
En iemand al een echo gehad?
Groetjes Jess
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Ik heb gister mijn eerste echo gehad bij de gyn. Omdat we niet wisten hoelang ik zwanger was.
Ik was gister precies 6 weken het hartje klopte en het was 4,5 mm.
Over 2 weken weer terug naar gYn. Om te kijken of we meer zien.
Ik vind het allemaal heel spannend en tel echt van afspraak naar afspraak af. Zo komen we vanzelf bij de 12 weken en hoop ik dat ik wat zekerder word.Ik slik medicijnen voor mijn schildklier daar zijn ze 2 weken geleden achter gekomen en was nodig voor het kindje.
Oja en ik ben volgens de berekening van gister 06-02-2017 uitgerekend.
Verder voel ik me goed alleen heel veel last van maagzuur( nog niet misselijk) klein beetje sneller moe. En savonds een onwihs opgeblazen buik.
Hoe gaat het bij jullie? Hoe voelen jullie je?
En iemand al een echo gehad?
Groetjes Jess