Uitgerekend in februari 2017

Hallo lieve meiden,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

Ik heb gister mijn eerste echo gehad bij de gyn. Omdat we niet wisten hoelang ik zwanger was.

Ik was gister precies 6 weken het hartje klopte en het was 4,5 mm. :)

Over 2 weken weer terug naar gYn. Om te kijken of we meer zien.

Ik vind het allemaal heel spannend en tel echt van afspraak naar afspraak af. Zo komen we vanzelf bij de 12 weken en hoop ik dat ik wat zekerder word.Ik slik medicijnen voor mijn schildklier daar zijn ze 2 weken geleden achter gekomen en was nodig voor het kindje.

Oja en ik ben volgens de berekening van gister 06-02-2017 uitgerekend.

Verder voel ik me goed alleen heel veel last van maagzuur( nog niet misselijk) klein beetje sneller moe. En savonds een onwihs opgeblazen buik.

Hoe gaat het bij jullie? Hoe voelen jullie je?

En iemand al een echo gehad?

Groetjes Jess

Hallo dames, allen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben een mama van 30 jaar uit Drenthe. Heb een zoon van 5 en een dochter van 3.

De 3e is niet gepland maar zeer gewenst. Weet niet precies hoelang we zwanger zijn. Maar gezien de symptomen verwacht ik nu 6 week. Kan langer maar eigenlijk niet veel korter.

Over 2 week een echo dus dan zullen we het zien.....Vanmorgen  moeders voor moeders geweest. Zijn  er meer dames die meedoen?

Jess,

Wat leuk dat alles goed was bij de gyn. Vast heel gaaf om het hartje voor het eerst te horen kloppen. Lijkt me zo bijzonder en mooi om je kindje voor de eerste keer te horen.

Wondernummer3in2017,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik doe ook gezellig mee met moeders voor moeders. Vanaf vorige week maandag aan het verzamelen en donderdag komen ze het voor de eerste keer ophalen. Super goed doel en voor ons een kleine moeite toch.

Mijn krampen zijn een eind voorbij en aan de ene kant is dat fijn en aan de andere kant spannend. Verder geen last van kwaaltjes dus ik ben toch wel een beetje zenuwachtig voor morgen. Aftellen tot het morgenmiddag is en hopen dat alles goed is!

Als je leest hoeveel vrouwen er hier al een miskraam hebben gehad voor deze zwangerschap. Best wel schrikwekkend al zeg ik het zelf. Het blijft toch altijd maar weer een wonder als alles van begin tot eind goed gaat en je een gezond kindje mag krijgen.

Hallo dames

ik ben bijna 6weken zwanger en ik ben op 9-02-17 uitgerekend  het is supper spannend om het mee te maken ik was wel eerder zwanger maar had miskraam gekregen nu hoop ik dat alles goed gaat.

af en toe maak ik me een beetje zorgen omdat ik helemaal geen symptomen heb alleen gevoelige borsten maar verder niks

maar we blijven Positief!!!!!!

Hola,

Hier weer een update van mijn kant, ik ben weer wat positiever!

Gister een inwendig onderzoek gehad bij de gyn. Hij zag een klein stipje in de baarmoeder, dus het is gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Daar was ik wel blij om, alleen ligt embryootje nog wel achter op wat het nu zou moeten zijn. Hij heeft vervolgens mijn bloed ook nog een keer getest op HCG. Die was nu 1058, op maandag 900 en op vrijdag 544, dus er zit wel degelijk een stijging in.

Morgen ben ik eigenlijk 7 weken zwanger, maar denk dat emrbyootje ergens dus een vertraging op heeft gelopen en minder ver is dan de 7 weken. Als je de HCG waarden tabel ook bekijkt dan zie je dat je met 6 weken een HCG zou moeten hebben van 1080, daar kom ik dan dus in de buurt. 1 week zou ik dan vertraging hebben opgelopen. Mij vergissen in de datum kan niet, want het is een IVF traject geweest.

Goed, het kan dus nog steeds mis gaan en eindigen in een miskraam, maar ik kan gelukkig de andere 2 opties nu uitsluiten. Volgende week moet ik mij weer melden in het ziekenhuis, dus het blijft allemaal zeer spannend.

Begin mij wel meer misselijk te voelen en heb ook meer last van mijn borsten. Ik ben er blij mee ;-)

xx

Hoi!

Moeder van een zoontje van 2,5.

Na een miskraam en een bbm nu weer zwanger.

Super spannend!! Volgende week echo bij de gynaecoloog...

Hoi meiden,

Ik kom ook gezellig meekletsen. Na een miskraam in oktober 2013 ben ik na een lang een moeizaam traject EINDELIJK zwanger via IVF (cryo terugplaatsing). We hebben 31 mei positief getest en volgens de berekening ben ik op 5 februari 2017 uitgerekend! Super spannend allemaal! Ik ben me zo bewust van alles wat ik voel en niet voel. Vorige week erg zere borsten en dat was zondag ineens bijna helemaal weg, ik schrok me wezenloos...dacht; daar gaan we weer.... Nu wel weer iets gevoelig en begin een beetje moe te worden, af en toe wat steekjes in de lies maar verder bijna nergens last van. Aan de ene kant fijn aan de andere kant zou ik graag wat meer bevestiging krijgen van mn eigen lichaam.

Ik kijk ontzettend uit naar de eerste echo op 23 juni, hopelijk is alles goed. Jullie ook allemaal heel erg gefeliciteerd met de zwangerschap!

Hoi allemaal.

Alle nieuwe dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ook fijn om te lezen dat er meer zijn met weinig klachten. Maakte mij toch wat onzeker. Al ben ik sinds deze week wel wat misselijk, wat ik bij mijn eerdere miskramen niet had. Nooit geweten dat je zo blij kon zijn met een misselijk gevoel

Terug
Bovenaan