Uitgerekend in februari 2017

Hoi Kirsten

ben zo opgelucht dat ik dus niet alleen ben en niet alleen zo denk ik kan er niet met me vriend er over hebben wand hij vind dat ik te pessimistisch ben. ik ben op 1 juni achter gekomen dat ik zwanger ben en op 7 juni een afspraak gehad bij de verloskundige zij heeft een uitwendig en inwendige echo gemaakt nou dit heeft mijn zooo in de war en onzeker gemaakt

er was dus niks te zien alleen een hele kleine zwarte vlekje die ze niet eens kon meten na ze begon er over dat ik miss niet zwanger was had al wel 4 testen van verschillende merken gedaan of dat ik te vroeg dus miss 3 weken was of dat ik een miskraan zou krijgen op dat moment stond me wereld op zijn kop wist niet wat ik moest doen kon ik blij zijn of toch niet. veder bloed test gehad ben wel zwanger dus zij ze ja kan zijn dat je als nog dat het een miskraan word dus vandaag weer bloed laten afnemen en nu is het maar afwachten

Hallo dames,

Na een eerste iui behandeling, zwanger geworden! Super blij.

Ik ben 14-02 uitgerekend. 1 juli de eerste echo bij de gyn.

Geen klachten, alleen wat moe.

Hier weer een update:

Net mijn HCG level terug van vandaag en die is nu 900. Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik nu blij moet zijn of niet? Mijn hoop gevoel stijgt hiermee wel, dat embryootje inderdaad verstoppertje heeft zitten spelen en ik tot de groep mensen behoor die een trage start heeft met HCG.

Aan de andere kant: bij een bbz blijft juist het HCG achter. Bij een bbz staat: dat als het HCG niet naar verwachting toeneemt, dat dit een teken kan zijn dat er iets niet in orde is. Ok, als ik die dus lees denk ik: bij 4 weken zwangerschap een HCG van 153, bij 6+1 een HCG van 544 en bij 6+4 een HCG van 900. Tsja, niet bepaald de beste start, maar nu wel even een goede spurt in deze 3 dagen toch?

Zucht, ik word echt gek... Zeggen jullie het maar?

PS: Gefeliciteerd Sanneke! Sterkte Juliana, ik duim voor je xxx

Net de kliniek nog even gebeld. Zij waren zeer positief. Willen wel dat ik nog even een inwendige echo laat doen, om de bbz uit te sluiten. Morgen maar eens met het zkh bellen, hopelijk kan ik snel terecht.

Hun positiviteit maakte mij wel weer wat blijer. Zij vertelde ook dat het vaker voorkomt dat er bij een 6 weken echo niks te zien is, hangt af van de kundigheid van de behandelaar en de gebruikte apparatuur. Zij hadden laatst ook iemand waarbij niks te zien was en diegene gestart was met een HCG van 8 (hoe test je dan uberhaupt positief??), maar die gaat bijna bevallen... Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nadeel is alleen dat ik wel weet dat het goede apparatuur is daar waar ik was en er toch echt geen vruchtzakje te zien was...

Zucht...

Hoi! Allemaal gefeliciteerd!

Na een vroege miskraam vorig jaar, heb ik eindelijk weer een positieve test in handen gekregen! I.v.m de miskraam vorig jaar krijg ik dit maal een vroege echo. De afspraak staat gepland voor 28 juni en dan zou ik, volgens mijn berekening, nèt 6 weken zwanger zijn. Wie heeft er ervaring met zo'n vroege echo?

Hoi Ann,

Welkom bij de club! Wat fijn dat je nu een positieve test hebt. Hopelijk dit keer meer geluk.

Ik heb woensdag mijn eerste echo en die is ook met ongeveer 6 a 7 weken dus ik laat je deze week mijn ervaring weten. Ik ben zelf erg benieuwd en heb ook gelezen dat ze niet overal zo'n vroege echo doen. Ben er wel blij mee, want bij zo'n eerste zwangerschap is alles nieuw en spannend en dan is zo'n bevestiging wel fijn. Hoewel je in de andere ervaringen ook kan lezen dat het onzekerheid brengt ga ik daar nu nog niet van uit. Heb je al last van kwaaltjes?

Hoi,

Ik ben nieuw hier ik ben 28 jaar en woon in barneveld (gelderland).Ik heb vorige week in het ziekenhuis te horen gekregen dat ik zwanger ben.

We zijn er super blij mee aangezien vorig jaar pcos bij me werd geconstateerd en hierna volgde  vele ziekenhuis bezoeken en medicijnen.

Ik heb 10mg clomied geslikt en werd hier mee zwanger.

Hi Femke,

Ik heb wel 10x aan de verloskundige gevraagd of het niet te vroeg zou zijn voor een echo, maar zij verzekerde mij dat zij verwacht van niet. Vanaf 5,4 weken moet het hartje gaan kloppen en hopelijk is dit dan terug te zien op de echo van 6+1... Spannend is het zeker! Ik ben benieuwd naar jouw uitkomst van de echo morgen.. Succes!!

Terug
Bovenaan