Uitgerekend in januari 2018!

Hoi hoi allemaal,

Ik heb in Januari een curretage gehad na 10 weken zwangerschap. Hier was ik behoorlijk van overstuur.

Ook werd iedereen in mijn omgeving toen zwanger. Dat vond ik enorm confronterend vooral omdat wij (alleen met familie) het verder met niemand gedeeld hebben.

Nu ben ik weer dolgelukkig en in verwachting van ons 'tweede' kindje.

Wil het t liefst aan iedereen vertellen maar wacht er nog maar even mee. Helaas toch wel erg gespannen tot aan eerste echo.

Ik moet nu nog 1x bloed prikken van de gynaecoloog om zeker te weten dat mijn hcg blijft stijgen. Spannend!!!!

hopelijk snel een afspraak voor een echo.

Ik ben 4/5 januari uitgerekend. Liefs!

Hoi, wat veel nieuwe gezichten. Leuk! Welkom!

Voor ons is dit het tweede kindje. Ik heb al kindje van ruim 2,5. Maar nu is het net zo spannend weer! Ik zat gister te lezen dat het nu zo groot is als een maanzaad/sesamzaad. Dan zit je toch opeens heel interessant naar je boterham te kijken! Haha! Echt zo ongelofelijk dat hier een mini mensje uit mag komen.

Hahah sesamzaadje! Ik heb een miskraam gehad in januari 2016 dat is dus heel lang geleden en we konden maar niet zwanger worden. Ik heb PCO namelijk. Ik kan het nu nog moeilijk geloven mijn nod is pas vrijdag ongeveer en ik test sinds 1mei al licht positief vandaag was ie iets duidelijker.. hopen dat het goed blijft! Voor iedereen natuurlijk :)

He nog meer d'r bij, gezellig! Gefeliciteerd allemaal!

Trouwens wat zijn jullie symptomen? Ik heb twee dagen eerder getest omdat ik ineens mijn koffie zo gek vond smaken en alles rook zo sterk. Verder voel ik af en toe wat trekken of steekjes (soort menstruatiegevoel). Verder eigenlijk nog niet echt last van misselijkheid of vermoeidheid gelukkig. Hoop dat het zo blijft;)

Allemaal gefeliciteerd!!!

Vandaag verloskundige gebeld' 24 mei intake gesprek en 31 mei echo. Duuuuuurt lang! Hihi.

ik ben trouwens 26 en mijn man ook!

@gonstertje heftige periode heb je mee gemaakt zeg!! Hopelijk deze keer allemaal goed. Je word zeker goed in de gaten gehouden? En natuurlijk hopelijk dat het bij iedereen goed gaat!!!

En inderdaad pijnlijke steekjes en spierpijn overal. Mn stemming is wisselend. Broek zit strakker, pijnlijke borsten(idee dat ze ook al iets gegroeid zijn). Alles ruikt sterker. En heel erg moe..

Hallo allemaal,

Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Leuk dat je via dit forum al je dingen kan delen en vragen kan stellen aan elkaar! Ik sluit mij graag hierbij aan.

Sinds zaterdag heb ik een positieve test en ik heb vandaag de verloskundige opgebeld. Ik heb 24 mei een echo/intake.

Afgelopen maart heb ik een miskraam gehad, dus ik vind het geweldig dat ik meteen weer zwanger ben!

Ik ben 24 en mijn man is 28. Wij hebben al een zoontje van bijna 16 maanden.

En oja, jullie kwaaltjes komen mij erg bekend voor! Vooral die broek die strak zit! Haha. Vervelende darmen;)

Frummel wat leuk ik heb ook 31 mei de echo. Duurt wel nog erg lang he. Ik wil wetem of alles goed is. Dan pas kan ik echt gaan genieten.

Gebruiker222274 gefeliciteerd. En fijn dat het zo snel daarna weer raak is.

Ik heb net te horen gekregen bij de huisarts dat ik volgende week een echo krijg, dus met 6 weken! Dan mag ik (als alles goed is natuurlijk) daarna kiezen of ik in het ziekenhuis onder behandeling blijf of bij de verloskundige. Ik vind het zo spannend allemaal!!

Terug
Bovenaan