Uitgerekend in januari 2018!

Ik heb vooral last van gevoelige borsten. Ik heb ook echt het idee dat ze al groeien.

Verder heb ik sinds gister af en toe zeurende buikijn. En vandaag wat roze afscheiding. Vooral dat laatste maakt me onzeker. Moet ik nu aan een miskraam denken?

Goedemorgen dames,

Weer even een berichtje van mij.

Met mij gaat het goed. Ik heb niet echt ergens last van. Behalve soms vermoeid en last van mijn darmen.

Ik zou graag na de echo in de groep willen.

Liefs

Pffff wat een onzekerheid! Vanochtend rood/rose afscheiding gehad. Daarna niet meer. Maar wel telkens spannend als ik naar toilet ga. Verder gelukkig geen buikpijn. Vreselijk die onzekerheid. En dat ik verder geen zwangerschapskwaaltjes heb behalve beetje moe, helpt ook niet. Aan de andere kant weet ik ook dat als het miskraam word ik er toch niets tegen kan doen. Heb gelezen dat bloedverlies in eerste periode echt vanalles kan zijn. Zo maar weer wat afleiding zoeken.

Wat vervelend rosa! Het hoeft zeker niets te betekenen maar lastig he die onzekerheid etc wanneer heb je de 1e echo? Ik dinsdag.. Zie er eigenlijk wek tegen op als het nou allemaal maar goed is etc. Moeilijk om er niet zo mee bezig te zijn

Rosa, ik heb gelezen dat alles beter doorbloed is als je zwanger bent. Dus dat er bij je baarmoeder wel een bloedinkjes kunnen zijn. Zolang het niet echt helder rood bloed is wat er uit komt zal ik me niet heel veel zorgen maken. Komt vast goed. Al snap ik wel dat het makkelijk praten is als je dat niet hebt.

Ik maak me ook wel eens zorgen. Maar bij mij helpt het dan om te denken dat het vast al een vechtertje zal zijn.

Ik voel me echt super goed. Merk wel dat ik zwanger ben met kleine kwaaltjes maar dat voelt heerlijk.

Sinds vandaag merk ik dat het gedeelte waar mijn baarmoeder zit al wat dikker voelt. Zo leuk! Zit nu in de 7e week. Ik probeer er nu wat meer van te genieten ook al heb ik nog niks van een echo ofzo gezien. Het voelt goed!

dit weekend vertelt tegen iedereen en wat waren ze blij. Aardig wat tranen gezien dit weekend.

Hoe voelen andere zich?

Wat vervelend Rosa. Positief blijven en hopelijk is alles goed bij de eerste echo. Moet vast goedkomen.

Ik denk ook elke dag wel of t allemaal wel goed zit... nog 2.5 week tot de eerste echo. Ben nu 5 weken en 4 dagen. Heb al best wel last van een opgezette buik. Hebben meer dit al zo vroeg in de zwangerschap ?

Terug
Bovenaan