Uitgerekend in januari 2018!

Meiske ja komt vooral door mn darmen lastige toilletbezoeken en veel lucht dus dat zet wel wat uit...

Avl wat leuk dat je t al iets voelt ik voel niet zoveel?! Misschien iets steviger/harder maar verder niet

Vanmiddag buikpijn gekregen en heb nu ook licht bloedverlies van onder. Ik ga morgen de gynaecoloog maar even bellen. Ik hoop zo dat het niet doorzet tot een miskraam. Dit is echt ons laatste kansje

Hallo allemaal!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik ben vandaag 5 weken zwanger van ons 3e kindje. Ik heb eerder een miskraam gehad, en we hebben een dochter van bijna 3. Ik was even vergeten hoe spannend die eerste weken ook alweer zijn, pfff

Just moi: gefeliciteerd!

Annemieke: jeetje. Hopelijk stopt het en is alles goed. Is het echt jullie laatste kans? Heftig lijkt me dat! Ik duim voor je!

Hier nogmaals beetje bloedverlies/afscheiding. Maar gelukkig geen buikpijn. Mijn geduld wordt op de proef gesteld. Als morgen nog steeds heb dan bel ik verloskundige. Had eerste 17 mei intake en echo, maar door mezelf verzet naar week later. Misschien mag ik dan eerder komen. Morgen gewoon werken. Dat wordt lastig concentreren als het zo door gaat. Aan de andere kant ook wel weer afleiding!

Nena: ik las dat jij het ook had. Hoe is het nu met je?

En dank voor de lieve en opbeurende berichtjes. Fijn om het hier even te kunnen delen.

Mijn beste vriendin kwam er vorige week tijdens 12 weken echo erachter dat het overleden was. Waarschijnlijk al een paar weken. Heftig hoor! Als het mis gaat dan liever zo vroeg mogelijk!

Hoi dames!

wat een verhalen allemaal! Ik ben nu iets verder dan 6 weken en a.s. Vrijdag eerste echo ivm eerdere miskraam. Toen ging het mis bij 6/7 weken. Hopelijk nu kloppend hartje!

Wanneer willen jullie het vertellen? Ik vind het nu al zo lastig en iedereen vermoed het al omdat ik niks meer drink (werk achter een bar en drink normaal altijd een wijntje mee)

we gaan nog veel aan elkaar hebben denk ik! Fijne avond. Liefs -x-

<p style="text-align: left;">Lief jullie reacties! Vandaag toch maar onze ouders verteld, aangezien we ons aardig rot voelen is het toch prettig om steun te hebben. Hoop echt dat het een late eisprong is maarja waarom neemt de gevoeligheid in mijn borsten dan af... moeten helaas nog even afwachten tot de 24ste... tot op heden nog geen bloed verlies of krampen.. geeft toch een beetje hoop maar bij missed abortion zijn dat ook de verschijnselen helaas...</p>

Hoi allemaal,

bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik ook rond de 6 weken een beetje bloedverlies gehad. Alles is goed gekomen. Bij mijn miskraam had ik echt vreselijk buikkrampen (nooit eerder zo'n buikpijn gehad), en direct helder rood bloed verlies met stolsels.  Bloedverlies is balen als je net zwanger bent, en maakt je super onzeker, maar het is gelukkig niet altijd een teken van een naderende miskraam. De eerste weken zijn zenuwslopend! Ik heb 30 mei de eerste echo. Ga vandaag de verloskundige even bellen, want verga al een aantal dagen van extreme rugpijn. Zijn er meer die hier ook last van hebben?

Terug
Bovenaan