Uitgerekend in januari 2018!

Ik heb ook extreme rugpijn

Mijn rug is altijd al mijn zwakke plek dus nu met die spanning het eerste waar ik last van heb. Gelukkig sta ik onder goede begeleiding. Ga straks weer naar mijn manueel.  Sterkte met je rug en laat er anders even naar kijken.

@Just moi: irritant die rugpijn. 30 mei is nog even geduld hebben. Maar de tijd gaat soms ineens heel snel!

@annemieke: hoe is het met jou? Nog buikpijn en rode afscheiding? Gynaecoloog al gebeld?

@bianca: kan me goed voorstellen dat je het verteld hebt. Juist nu kan je steun gebruiken. Wij hebben het ook direct onze ouders en een goede vrienden verteld. Ik vind het zo raar dat iets wat zo belangrijk is en ook zo extreem verdrietig kan zijn, dat mensen die aar niet open over zijn. Ieder zijn keuze natuurlijk. Maar ik heb gisteren ook fijn met mijn moeder gebeld toen ik bloedverlies had. Zo fijn! Ik hoop voor dat de tijd snel gaat! En je goed nieuws krijgt. Sterkte!

Ik heb gisteren avond nog beetje bloedverlies gehad. Daarna niet meer. Nauwelijks geslapen. Vanochtend verloskundige gebeld met verzoek intake te vervroegen. Maar die vond het een beter plan als ik vandaag even langskomen voor echo, omdat ik toch best ongerust ben. Dus straks echo! Fijn dat ze zo laagdrempelig zijn.

Rosa: de gynaecoloog gaf aan dat het vaker voorkomt het kan ook komen doordat ik bij het inbrengen van de utrogestan iets geraakt van binnen. Het dus gewoon verder afwachten en bellen als er iets veranderd.  6 juni duurt heel  lang nog.  Net bij mijn manueel therapeut geweest. Goed besproken wat ik wel en niet mag met baloefeningen. Verder kan hij nu weinig doen.

Helaas slecht nieuws gekregen: missed abortion. Was dus al langer niet goed. Nu hopen dat het spontaan verder op gang komt. Morgen afspraak gynaecoloog om opties te bespreken.

Zo dubbel gisteren nog hopen dat bloedverlies zou stoppen en nu hoop ik vooral dat het doorzet.

Verdrietig en nog wat onwerkelijk.

Ik zal dus verder niet meer​ posten op dit forum.. wel zal ik af en toe stiekem meelezen.

Ik wens iedereen verder een fijne zwangerschap! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Wat is werkelijk een wonder. Mijn zoontje is nu 14 maanden en alles wat je meemaakt is zo bijzonder!

Wie weet is het bij ons ook weer snel raak!

Terug
Bovenaan