Uitgerekend in januari 2018!

Heel veel sterkte gewenst Rosa!!!! Ik probeer nog steeds hoop te houden, omdat me borsten nu wel weer pijnlijk voelen en ook aardig groter zijn geworden. Ik snap er niks van... Wachten is zo zenuwslopend... de woorden van de vk spoken steeds door mijn hoofd dat het er erg uitziet op een missed abortion.. inverband gerafelte holte er was alleen een dooierzak te zien... en zou eigenlijk al rond de 7 weken moeten zijn... Of toch een wonder dat de eisprong laat is!!

Hallo allemaal!

Ik lees al paar dagen met jullie mee. Ik ben (als het goed is) nu 6 weken, 5 dagen zwanger. Even afwachten of de telling helemaal klopt. Eerste keer zwanger, heel spannend. Struin constant internet af om van alles te lezen en te bedenken of ik dat ook heb.

Valt mij nog mee hoeveel klachten ik heb; gevoelige borsten en volgens mijn man ben ik erg vermoeid. Al valt mij dat wat minder op.

1 Juni afspraak met vk, eerder kon niet vanwege Hemelvaart en drukke werkweek. Hoop dat het allemaal goed gaat.

He wat vervelend Rosa!

Ik kwam bij mijn vorige zwangerschap bij de 10,5 week erachter dat het vruchtje overleden was (rond de 8 weken). Dus ik weet hoe naar dat is voor je. Nu gelukkig weer 5 weken zwanger en 1 juni de eerste echo. Voor mij mijn eerste zwangerschap, dus spannend allemaal!

Mijn zus heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij. Ook bij der tweede zwangerschap. Wat bloedverlies gehad en bij 9 weken een echo gehad, bleek toen ook missed abortion te zijn geweest. Na een half jaar was ze gelukkig weer zwanger en heeft sinds twee weken een gezond zoontje erbij!

<p style="text-align: left;"><span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;">Nou mijn echo was niet goed… Alles goed ontwikkeld baarmoeder goed gegroeit maar geen kindje te vinden </span><span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;"> heel teleurgesteld en verward… Nu een week wachten om te zien of het zich zelf afstoot anders de 23ste naar de gynocoloog om te bespreken hoe verder</span></p>

Ah nee he Iris, super stom! Snap dat dit allemaal verwarrend voor je moet zijn. Denk je zwanger te zijn, jullie blij natuurlijk, loopt het mis. Veel sterkte de komende tijd. Jullie komen er wel doorheen x

Dankje ja heel apart en onwerkelijk dat dan alles zich goed ontwikkelt zelfs waar het vruchtje zijn voeding van zou moeten krijgen etc... Nouja nu maar afwachten hopenlijk verloopt dit allemaal soepeltjes en kunnen we verder

Iris! Veel sterkte. Hopelijk is het snel voorbij. Lijkt me heftig om dit nieuws bij de echo te horen. Ik was al beetje voorbereid door het bloedverlies. Sterkte

Terug
Bovenaan