Uitgerekend in januari 2018!

Ja daarom zo onwerkelijk nog! Volgens echo 7 week dat klopt ook wel met wat wij dachten dit is zeg maar mn 8ste week net begonnen.

Hoop nu vooral dat de vruchtzak stopt met groeien en zal afbreken voor ik naar gynocoloog moet pfff zo raar vanochtend hoopte je nog op leuke echo en nu op een zsm afbraak

Hoi allemaal,

Lees al een paar weekjes met jullie mee. Leuk om alle verhalen van andere moeders te lezen.

We zijn al een paar maatjes bezig met onze kinderwens. En ik kan nu zeggen ik ben zwanger!!! Ben nu 4 weken en 3 dagen.

Dit is ons eerste kindje en dus  heel spannend. Nu even wachten tot we naar de verloskundigen mogen.

Sterkte Iris en Rosa, dat zijn geen leuke berichten. We duimen voor beter berichten in de toekomst!

Ik lees al even mee maar vandaag (na 14 dagen overtijd) getest en zwanger. Dus als het goed is ergens begin januari uitgerekend maar de echte datum moeten we natuurlijk nog horen.

We duimen dat alles goed blijft gaan, voor ons is het de eerste na ruim een jaar geleden gestopt te zijn met de pil. Moet nog wel even zakken, dit is ook de eerste maand dat ik het echt te druk had om ermee bezig te zijn dus dat heeft blijkbaar meteen resultaat :)

Hoi allemaal!

Leuke en minder leuke berichten zie ik..

Ook ik ben als het goed is begin januari (4e) uitgerekend dus nu 6 weken en 6 dagen zwanger van onze 4e. . Aanstaande maandag de eerste echo!

Zijn er hier meer vrouwen die zwanger zijn van de vierde en al heel vroeg zoveel extreme symptomen hebben? Ook van de banden etc. lichte kramp ? Ik lijk serieus al vijf maanden zwanger met als resultaat dat ik het niet kan verbergen haha..

Groetjes

Terug
Bovenaan