Uitgerekend in januari 2018!

Hallo allemaal!                                             Ik ben vandaag 4 weken! Weet pas sinds deze week dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! Ben half maart pas gestopt met de pil, is dus allemaal heel snel gegaan! Ik ben 25 januari uitgeteld!

Hoi meiden,

Vanmorgen gebeld voor de echo mag 7 juni al langs komen. Ben blij dat ik niet al te lang hoef te wachten.

Verder nog niet veel last van kwaaltjes. Alleen wat last van hele gevoelige borsten.

Hoi meiden,

ik ben vandaag 5 weken en 1 dag zwanger. 12 juni de eerste afspraak, dat duurt nog zo lang voor mijn gevoel!

Ik heb nog niet heel veel kwaaltjes. Alleen wel wat gerommel in mijn buik en af en toe krampjes en steekjes. Meer meiden hier last van?

Hee dames, nu 7 weken zwanger. Maar een heel raar gevoel in mijn buik en keel?!

in mijn buik heb ik echt het idee als of mijn darmen bewegen.

En ik mijn keel zit een soort brok waar ik soms echt overgeef neigingen van krijg. Lijkt wel slijm ofzo wat je door moet slikken maar het lukt niet.

heel vreemd, iemand ervaringen met deze dingen? Of heeft er nu ook last van?

Nee geen last van wel de hele dag misselijk, moe, weeïg gevoel in mijn buik (soort ongesteldheids krampjes) en mijn borsten doen echt pijn! Ik kan sowieso niet meer op mijn buik slapen en zijkanten ook niet te lang...

Hallo allemaal,

gefeliciteerd met alle zwangerschappen! En sterkte voor wie het mis is gegaan. Fijn dat we onze ervaringen hier kunnen delen.

Ik ben nu 6,5 week zwanger, in principe uitgerekend 9 januari en 1 juni krijgen we de eerste echo. Het is onze eerste zwangerschap.

Ik merk dat sinds ik echt symptomen krijg (veel misselijk en overgeven en soort menstruatiepijn) dat ik ook heel veel angst krijg voor de zwangerschap. Paniekerige gevoelens. Hier had ik voor de zwangerschap ook al vaker last van, maar vind niemand het verder eng zo'n zwangerschap? De symptomen en straks het zwaarder worden enzovoort?

Ik merk dat ik het soms wel moeilijk vond om positief te blijven en me niet van alles in mijn hoofd te halen. Ik vroeg me af, of meer van jullie daarmee worstelen.

Groetjes W1987

@W1987: grappig, we zijn op dezelfde dag uitgerekend dan! Wij hebben de echo pas 9 juni :)

En ja, hier ook mega misselijk en borsten doen pijn en voel me gewoon niet lekker maar bang wordt ik er niet van. Ook niet van dikker worden oid, hoort erbij! Wat ik wel lastig vind is dat ik zo weinig eet nu en al niet de dikste ben van mijzelf en niet verder af wil vallen maar kijk het nog even aan, als ik echt zo misselijk blijf ga ik langs de huisarts.

Terug
Bovenaan