Uitgerekend in januari 2018!

Heel erg veel sterkte Wensisuitgekomen.. Ik vind het super knap van je dat je nog zo positief bent en uiteraard is dit forum er ook voor jouw verhaal. Heel erg veel knuffels voor jullie.

Ik herken die angst Mali Mali. Ik ren nog niet niet bij elk steekje en krampje naar de wc om het te checken. Hebben jullie al last van kwaaltjes trouwens?

Ik ben 28 januari uitgerekend (volgens eigen berekening, moeten nog naar de VK)  en zit nu in mijn 5e week. Ik merk vooral dat ik HEEL erg moe ben en dat mn tieten zo ongeveer uit mn beha's knappen. Vorige week mega rugpijn, maar wordt nu minder gelukkig. En heb nog geen last van misselijkheid of geurtjes etc.

NienkeW Ikben ook volgens eigen berekeningen 28 januari uitgeteld! Ik heb de afgelopen 2 dagen extreme buikpijn gehad, heb de verloskundige nog maar gebeld en die zei dat zolang ik geen bloed verlies, ik me geen zorgen hoef te maken. Voor de rest alleen snel moe ook indd. 16 juni mogen we voor de eerste x naar de verloskundige.

He Mali Mali wat leuk dat je op dezelfde dag bent uitgeteld!

ahh ik moet 20 juni voor het eerst, ligt inderdaad dicht bij elkaar!

Wordt dit jullie eerste kindje?  Voor ons wel, en vind het erg spannend allemaal :)

Ik ben nu 7 weken en 1 dag. Over een weekje de eerste echo. Mijn borsten zijn ook super gegroeid en doen best zeer... verder beetje misselijk soms maar valt erg mee.

Terug
Bovenaan