Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Frum suzan mijn broek gaat ook al wat strakker zitten. Als ik thuis ben gaat die knoop open. Waar ik me wel een beetje zorgen om maak, ik heb vandaag best wel zwaar getild. En ik voelde dat echt wel in mijn buik/baarmoeder. Kan dat kwaad? Nu even met rust op de bank.
Gefeliciteerd allemaal!! Het wordt een dolle boel in januari Ik ben ook nu 5 weken zwanger na vorig jaar juni een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben gehad. Dat was een heftige periode en dat maakt me extra onzeker of het nu wel allemaal op de goede plek zit!! Voelt wel anders dan toen gelukkig. Volgens mijn berekeningen ben ik 2 januari uitgerekend. Het wordt ons eerste kindje dus alles is nieuw en spannend. Morgen langs de huisarts voor een vervroegde echo..
Gefeliciteerd! Leuk, ik ben ook 2 januari uitgerekend Heftig zeg, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hoop dat je morgen een mooie echo krijgt met alles op de juiste plek!
Ik ben trouwens 24, m'n man 29 en dit wordt ons 1e kindje! Hoe is dit bij de anderen? Als je het niet wilt delen, is dat natuurlijk prima!
@gonsertje oo dat lijkt me inderdaad ook spannend nu! Gelukkig voelt het al beter en krijg je morgen een echo voor controle! Laat je even weten hoe het was?