Hai!
Vorige week heb ik hier een berichtje gepost. Kort omschreven, positieve zwangerschapstest gedaan, secretaresse gyn was nogal negatief in haar reactie op bloedtest. Ik naar gyn gebeld en hij was wel positief. Mijn hcg was 510 toen de bloedtest werd gedaan, wat overeenkwam met 4-5 weken. Dus dan zou het ongeveer voor 23 januari worden.
Maar uiteindelijk zijn mijn zorgen absoluut niet weg... We mogen pas op 13 juni op controle
en heb in het verleden al een miskraam gehad, dus de angst zit er dik in, gezien ik niks van symptomen voel
Maar we hebben ook al een kleine spruit van 6 maand rondkruipen, dus ja.
Ik durf gewoon niet genieten van de prille zwangerschap, met dank aan mevrouw de secretaresse!
Laat ons duimen voor 13 juni.
Wat jullie verhalen betreft: laat jullie vooral niet afschrikken door de vele verhalen van miskramen. Dat is nu eenmaal de beslissing van Moedertje Natuur. Je kan het ook helemaal niet voorkomen, het betekent gewoon dat er iets fout is met het vruchtje. Miskramen komen helaas veel voor. MAAR dat betekent niet dat jullie er ook eentje krijgen. Probeer vooral uit te kijken naar die eerste echo, en wat je ook doet, doe het samen met je partner
xxx